CETUSAN MINDA

Saje Nak Tenung...



Agak2 cam gambar atas kut
Ekspresi muka ni
Yang menggambarkan apa yg dirasa kini

Agaknya kenapa yaa..???!!
Adakah Anda Merasa Apa Yang Kurasa??
Erkk!!.......Sekian.........








16 comments:

Tirana said...

Nampak macam penat dan mengantuk.. Terlebih buat kerja la tu.. Jom kita rehat...

- jinggo - said...

muka..
haiwan yg tak ada motivasi lagi dah...
sebab mungkin.
awek dia ikut jantan lain.
tuan dia buang dia - penat berjalan
marah - tuan dia tak hidang makan.......
geram - dapat bonus sikit kut !

ONE ZABA said...

marah dapat 5 ratus hinggit je la tu....

Abd Razak said...

Assalamualaikum...:)

Kenak kitak...? Iboh riso bahh, pa difikir kitak?

Mun lelah kitak rihat jak erk...!

Arap kitak ceria pastuk...

kakcikseroja said...

Salam Tini...

jangan tensen... rilekssss.....

zai said...

Salam Tini...

Teringin nak tengok muka tini in full..mesti cantik bangat nie..baru nampak separuh pun dah jelita dah nie..ekekeke..

tengok muka kucing tu rasa macam kucing jatang dok tenung kucing tino jer tu hehehe...nak ngorat la tu..

abu muaz said...

Apa yang kau rasa tu? Tenung balik kat muka kucing tu.

Aidil Fadzil said...

Salam, bermuhasabah diri tentang erti keplasuan hidup di dunia ini kut...Biasanya: Nak makan apa hari ni? Pakai baju mana kenduri nanti? Cantik tak saya hari ni?dan Bla bla bla..lagi

Pn Kartini said...

To dear Tirana..,
:):)Jom!!!
bila rehat...dgn2 blog direhatkn jap!:):)

Pn Kartini said...

To Mr Jinggo..:)
ermm..tak sangka pula ..pandai mr jinggo mentafsir si kuching tu ekk..:):)tp pasal geram bonus tu..i don;t think so..:):)

Pn Kartini said...

To Mr One_Zaba
Aduhaii..syukurrr....org nak bagi jgk..terima jek laa..:)

Pn Kartini said...

To Mr Razak..:):)
Sik ada pa..kejap jek tukk..
Don't worry..:)

Pn Kartini said...

To My Dear KakCiks..
Tarikk nafassss hembussss
Tarikkkkkk Hembusssss
ok ok...i;m fine now..:):):)
Tq ekk..:)

Pn Kartini said...

To dear Zai..:)
Tiada apa pun yg special dear..biasa je..org kebanyakan..:):)
Actually kalau tgk slide My World..last slide..ada my pic:)tak perasan ekk...:):)
Pe2 harap zai ceria2 selalu yaa..:):)

Pn Kartini said...

To mr Abu Muaz
Aikss..siapa tanya siapa ni..ermm.:):)

Pn Kartini said...

To Mr Aidil Fadzil..:)
Di wajah..bisa menggambarkan apa yg dirasa..:):)pelbagai ekspresi raut wjh mencerita pelbagai kisah.....:):)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran