CETUSAN MINDA

...10 Words...














. 

 ** Olahan Sumber  : 
Kiriman email dari adinda..Tq bro! :p:p

20 comments:

IMANSHAH said...

indahnya hidup kalau manusia saling kasih mengasihi

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:):)

Moga kitak sihat dan sentiasa dalam pelindungan~Nya..:)

Apabila jiwa merasa kaya dan cukup, itu adalah akibat perasaan cukup dalam hati yang cahayanya bersinar dalam dada. Semuanya kebaikan semata tanpa adanya sedikit sifat mazmumah iaitu ego dan sebagainya..

Kekayaan jiwalah kita cari..:)

ieda said...

sweet nyer kak :)

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ada agik tuk 11 igik huruf iaitu ACCOUNTABLE. Kinek tuk kejujuran sudah semakin hilang dari dunia tuk. Mesti dicarik mutiara dlm lautan lumpur. Macam kamek sebagai penjawat awam eh, mangku DG48( dudi2 kitak sampey juak berdasarkan PTK kitak) mestilah ada ciri2 accountability, InsyaAllah.

ibuintan said...

i likeee.... tq

DrSam said...

Salam puan. indah sungguh jika ramai yang menghayati 10 perkara tersebut.

Afida Anuar said...

friendship... i pray, may our friendship last forever ya my dear kak tinie...insyaAllah, ada jodoh kita nanti, dapat jumpa kak tinie kat real world pulak;)

Idalara said...

Salam dear sis tinie..
muga sentiasa dibawah rahmat Allah..
bukan mudah untuk mengamalkan apa saja 10 perkara untuk kebaikan kita bersama..hatta kadang untuk senyum pun manusia sgt sukar...

Zaitun said...

Kak Zai suka nak masukkan dalam kepala supaya ingat sampai bila2.

gadisBunga said...

wow...nice entry!

bookmark lah!

Pn Kartini said...

Salam Mr Iman:)

...dan alangkah tidak indahnya..bila ada lagi hasad dengkin iri hati yang merosakkan terus rasa kasih sayang sesama manusia....

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Salam..:)
Moga kitak sihat di sinun..dan sentiasa dirahmatiNya ..:)

Kekayaan di jiwa yang membawa diri akan ketenangan yang abadi...
itulah yang dicari..:)

tq kitak:)

Pn Kartini said...

To my dear ieda..:)

Salam dear:)

..er...er..sweet akak ke sweet n3 nihh..heheheh...

Pe2...Moga ia menceriakan hidup kita!!;)

Pn Kartini said...

To Mr Tajnur:)

Salam:)

Akauntibiliti..(ops!!13 igik huruf!)
yg utuh dlm diri pendidik sudah pasti mmbawa kpd mereka yg benar2 mjlnkan t/jwb sekaligus mmbw kpd peningkatan kualiti & taraf profesionalisme keguruan..
Bg kmk...masih perbaiki dirik utk capai ciri tukk..:)mungkin ada..namun sik 100% bahh..:)

Pn Kartini said...

To my dear Ibu Intan:)

Salam sis:)

...i like toooooo;)
Moga akak sihat2 di sana yaa:)

Pn Kartini said...

To Dr Sam:)

Salam:)
andai 10 perkara sentiasa ada dan dipraktik sesama kita..
sudahpasti aman hidup yaa..:)

Pn Kartini said...

To my dear Dik Fida:)

InsyaAllahhhhh...:)
manalah tahu kann...terjumpa kita di mana2...di KT ke..di Pulau rUSA Ke...;)
er..er.Nanti2 kalau ada kenduri fida...jgn lupa jemput akak yaaa;)

Pn Kartini said...

To my lovely sis Idalara:)

Salam sis..:)
Moga akak juga dirahmatiNya selalu dan sentiasa dalam lingkungan kasih sayang dariNYa..:)

Kdg2..pelik juga ya..
setakat senyuman pun mahal..
Namun itulah kita...biar rambut sama hitam di hatinya lain2..banyak ragamnya..kan..:)

Pn Kartini said...

To my dear Kak Zai:)

Salam sis:)

hehehe..andailah ada button SAVE...mudahh jekk kan..sentiasa ada terlekat di minda nihh...:)

pe2..moga akak sihat di sana:)take care

Pn Kartini said...

To my dear GB

Salam dear,..
uhhh...
bookmark!.. jangan tak bookmark!:)

tq yaa dear

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran