CETUSAN MINDA

..Genap 3..







Terima Kasih Untuk Kehadiran Kalian...Terima kasih Untuk Segala Perhatian..
Terima kasih atas segala kata-kata..

Terima Kasih untuk segalanya..




13 comments:

Nur-nba said...

Salam.. Tahniah buat Kak Kartini.. Tak sangka dah 3 tahun akak berblog.. Terima kasih kerana sudi berkongsi ilmu, pengalaman dan cerita di dalam blog ni..

Cantik kad tu.. Kalau tak jadi keberatan Nur nak bertanya sikit, macam mana akak membuatnya. Cantik benar tu.. (boleh share ilmu tak..) Nur dahului dengan ucapan terima kasih banyak kak.. :)

HAPPY BLOGGING!

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga Allah kurniakan kitak kesihatan yang baik serta sentiasa dalam rahmat kasih sayang~Nya...aamiin

Tahniah kitak! Moga usaha kitak menyiarkan perkara-perkara baik di sitok mendapat kebaikan yang banyak serta manfaat kepada kami semua dan dapat mengamalkannya...aamiin

Syukran ya sahabat..:)

Kakzakie said...

Syukur telah 3 tahun melayari alam maya ini dgn jayanya... kakak rasa dah matang sangat dan banyak telah ilmu tercurah dan berbagai lagi dapat dikongsikan sesama teman..

Tahniah dari kakak...:)

sal said...

Tahniah dari kakak..dah ulang tahun ke3..moga trus bertahan dan maju ..syukran..

Ibuhani said...

3 tahun dh ye.....smoga bertahan lebih lama lg ye. Nice to know you, cikgu kartini!

munna said...

selamat ulangtahun buat blog akak ni....

Cikli said...

Semoga lebih bertambah ilmu yang dikongsi

maiyah said...

Assalamualaikum..

tahniah.. sy tukar URL bru, bloglist cite maiyah dah removed :)

Nur-nba said...

Salam. Kak Kartini, terima kasih atas ucapan dan doamu.. Tak sangka kita lahir bulan yg sama ye.. ;) Semoga Allah merahmati akak sekeluarga. Amin.

gadisBunga said...

happy 3rd anniversary berblog ye kak... :)

Kunang-Kunang said...

Salam Sis Tinie,

Selamat ulang tahun blog. Dah 3 tahun rupanya kita sama-sama berblog.

Di doakan sis tinie sekeluarga bahagia selalu.

Kunang-Kunang said...

Salam Tinie,

Lupa nak cakap, akak ambik kad ni yer, nak gantung kat rumah akak, cantik bergelip gelap pulak tu, terima kasih.

Pn Kartini said...

To my lovely friends..:
Dik Nur,Mr Abd Razak,Kak Zakie,Kak Sal,Ibuhani,Munna,Mr CikLI,Maiyah,Dik GB,Kak Ani..:):)


TERIMAKASIH utk kehadiran kalian..:)
TerimaKASIH UTK ucapan yang bermakna..
Terima kasih ats persahabatan..
Kedatangan kalian ke sini..sememangnya menyuntik semangat utk terus berblog..InsyaAllah..:)

p/s:
-Buat dik Nur,insyaAllah..akak kan share camne nak buat kad bling-bling tu ya..;)
ermm...jgn lupa wish besday akak pula nanti yaa...heheh..

-Buat Maiyah,..sukanya bila tgk maiyah dtg ziarah ke sini..ingat maiyah sibuk ronda2..dah tak berblog..rupanya tukar url yaa..:)

-Buat Kak Ani,terharu juga ats kesudian akak utk terima kad tak seberapa itu...Moga akak sentiasa ceria dan dirahmatiNya selalu di sana ya ..Amin..

:):):)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran