CETUSAN MINDA

..Al-kisah Hari Ini..


Al-Kisah Hari Ini...
:
:
V
Dapat Koleksi lagi...
:
:
V
Thanks buat anak2 didik......
& my lovely sis...,K Jue 
untuk cenderahati!
:)

Sebenarnya sebelum Hari Guru
Memang cikgu siap pesan
" Nanti tak payah laa yaa bazir duit beli cawan ke...
frame gambar ke..atau pe2lah hadiah.....
Kalau nak bagi jugak....
beri cikgu whiteboard marker ...sorang satu
senang cikgu nak ajar awak niii...."
(...huhuuhu......demand nampak!!..hehe..)

Dan
Alhamdulillah...
Ada yang 'mendengar kata'...yang ingat pesan gurunya...
Buktinya
:
:
V
.....senang cikgu nak guna masa ngajor nanti....!


Dan
Hari ini juga...
tak semena-mena dapat anugerah undian budak2 sekolah nihh..
(....konon2 anugerah Berita Harian gituuu...uhhh!macam-macam!...:p)
:
:
:
V
...hadiah untuk guru paling manis!!Erkk!!!
(.....tang mana laa manis tu..huhuhu...!..)

Dan 
Hari ini juga...
Dapat ucapan bermakna dari teman2,anak2 didik 
& juga  bekas anak2 didik....
Tidak lupa juga buat rakan bloggers yang memberi ucapan 
di ruangan komen 
:)

Buat Kak Erna..Kak Ani..Mr Abd Razak.....Mamaijat...
Dik Nur NBA....KakCikS.....Dik Teacher Basariah....& ...Ernizz....

Terima kasih untuk ucapan di ruangan komen yaa
Moga kalian sentiasa dirahmati dan terima kasih untuk
 persahabatan di sini...




Buat K Jue- Thanks utk hadiah guru tahunan..ops!
(tahun depan....berilah lagi yaa...hehe)

Buat anak2 didik yang bersms...
 
SPM 1996 - AzmanDaro
SPM 2002 - Nur 
SPM 2003- Jue
SPM 2006- Mohd Amin..Zahirah..Rosdi..Faqhruzi
SPM 2007- Nurul Farihah
SPM 2008- Fatihah...
SPM 2009-Arina,Nik Izzat,Hidayu
SPM 2010 -Afiq..Shafiq..Zakiyyah..Ismadurra..Tg Liyana

SPM 2011-Ilyani2011....Alyani..Shakila..Akmal..Z..Mira...
Izwanie..CheKu... Nabila..Hashim
Mahirah & Shafiqah

Terima kasih untuk ingatan & ucapan daripada kalian
Moga  success selalu!





Sekian...
Catatan dairi 16 Mei 2012....
yang tersimpan abadi dalam lipatan kenangan indah
:)



18 comments:

mamaijat said...

.......As Salam......
Wow!!! tahniah sayang....
ha ha ha..cikgu paling manis gitu...

bagus juga dapat white board marker...boleh di manafaat kan.....

iBu...gUru said...

hai Tini ......... happy kan arini. Ibu pun dpt white board marker & pen merah. siap tulis selamat menanda latihan saya........ apa pun selamat hari guru untuk kita smua

Acik Erna said...

assalam tinie..banyak dapat whiteboard marker tu..banyak yang boleh ditulis...tahniah tinie..menjadi guru kesayangan murid

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga kitak sihat hendaknya di sana dengan izin~Nya..aamiin

Tahniah buat kitak. Banyak kitak dapat hadiah tapi bukan itu yang jadi ukuran betul sik? Dapat sampaikan ilmu dan anak didik meraih kejayaan itulah yang membahagiakan...:)

Mereka menghargai kitak atas segala usaha kitak selama tok dan segalanya akan jadi kenangan buat kitak kelak...teruskan usaha..:)

ibuintan said...

Selamat hari guru, cikgu Tinie yg manis


tahniah... banyak dapat hadiah tanda hati dr anak2 didik


hahaha leh deman hadiah lak ye... akak pun hanya cadangkan mereka beri pen merah.. yg sgt berguna

Nur-nba said...

Wah.. menang award ye kak.. Terima kasih kak.. Bertuah akak dapat banyak hadiah.. :)

Moga persahabatan di alam maya ini akan berkekalan.. Hope to meet you one fine day.. Happy Teacher's Day..

Kamsiah said...

salam
bkn harga yg penting,tp ingatan anak2 murid pada cikgu nya tu,kan..
Aisha tentu seronok mengodek cenderamata utk mamanya..:)

TK said...

Ya Allah banyaknya hadiah..jelesnya..
Kita dok rumah, satu hadiah pun tak dapat...hehe
Selamat Hari Guru Sis Tini ye..

Cikli said...

Selamat hari guru

Pn Kartini said...

To my dear mamaijat:)

Salam mamaijat:)

huhuhuuu.....tidakkkkk!!

tulah ma..dah pesan kat bdk2 tuu..kiranya oklah dapat jgk marker pen tuu..heheh

Pn Kartini said...

To my dear ibu guru:)
Hi buu..:)

Seronok sakan guru2 cam kita ni yaa..:)
ermm...pandai anak2 didik akak tuu..siap pesan guna pen tanda buku latihan lagi yaaa....

Pn Kartini said...

To my dear Kak Erna:)

Salam kak:)

Memang berguna whiteboard marker tuu kak...senang bila ngajar dia org nanti..:)
Alhamdulillah...moga mereka kan ingat cikgu tini sorang nii..huhuu

Pn Kartini said...

To mr Abd Razak:)

Waalaikumusalam ktk:)
Moga sihat2 di sinun yaa..:)

Aukkk...itu yang utamanya...
moga anak2 didik menerima ilmu utk mereka dan menggunakan ilmu dipelajari utk membtk insan berguna sekaligus memanfaat di hari kemudian:)

tq ktk:)

Pn Kartini said...

To my dear IbuIntan:)

Opss!!tang mnaaaa laa manis tuu yaa agaknya...aduhaii:)

Pe2...moga hari2 mendatang menambahkan lagi semangat kita dalam menjalankan tjwb sebagai guru..InsyaAllah

Selamat Hari Guru Ibuintan..:)

Pn Kartini said...

To my dear dik Nur-nba:)

Entahh laaa...ada lakk acara beraward2 niihh..huhuu..!
Nur mesti lagi byk dpt hadiah niii kann..:)
InsyaAllah dear..
andai diizinkanNya..bertemu kita ..siapa tahu kann..:)

Pn Kartini said...

To my dear Sis Kamsiah:)

Salam sis:)

Betul tuu...
bila terima ucapan dari anak2 didik..yang telah belajar di luar sana..terharu jg..kiranya masih mereka ingat juga cikgu tini ni haa..:)

Pn Kartini said...

To my dear Dik TK:)

Yang..
akak rasa kann...
kalau TK g sekolah...setelah tamat tempoh 'berkurung'...mestiiiiiii lagi2 byk cdk2 SS tuu beri kannn..:):)
Tapi dear..bg akak...duk umah lagi bestttttt!!cuti panjanggggg...jeles akak...;)

Pn Kartini said...

To Mr CikLi:)

Thanks yaa..utk ucapan:)
Moga mr CikLi dirahmatiNya dan dilindungiNya selalu...Amin...
:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran