CETUSAN MINDA

..Banyaknya Bintang..


Tuan blog singgah kejap sini...
Sebab ...
:
:
:
:
:
:
V
...termengantuklah pulakkkk...

Ni gara-gara
kepenatan + pening skit
bila menaip 'bintang2'  vvip nii
Bagi orang biasa yang sememangnya tak dek pe2 bintang
 cam tuan blog nii
memang blur skit...
dan
sungguh cakap...
memang ada tu...
orang sini memang tak tahu makna singkatannya..
Mana yang lebih tinggi pangkatnya..
Mana yang perlu diletakkan kemudian...
mana nak didulukan....
memang tak reti!!

Opss!
Mesti tertanya2 apa laa yang tuan blog membebel ni yaa..
(biasalaa..bila org duk fening + ke'blur'an ni...)

 Ok Ok..
Beri contoh skit...
Taip Nama :
:
:
V
Si polan Bin Si polan
D.M.S.M.,D.P.M.T., S.M.Z.,P.P.N.,J.M.N,P.J.K


erk!


Yelah kan..
bintang kebesaran yang diterima tu...
sudah pasti menghargai segala jasa dan khidmat 
mereka utk rakyat & negara...
;)
Cuma tuan blog bimbang juga..
dalam duk menaip ni..
tersilap letak susunan  bintang2...
terkedu lakk nanti..
opss!






Oklah..
Tuan blog minta diri...
Singgah sekadar merehatkan minda
:p

...banyak bintang2...
"kau ada??!..."
huhuuhuu....!!




6 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga kitak sihat hendaknya serta sentiasa dirahmati dan diberkati~Nya...aamiin

Mun sik salah kamek tok mesti kitak molah pamplet untuk sekolah kitak...tugas tetap kitak :):)

kakcik said...

Tinie adikku sayang...

jangan sampai ditaip JKR, PWD, DID dan segala bagai pulak nanti. Lagilah berbintang2 jadinya. :)

mamaijat said...

....salam tinie....
ha ha ha...
memang terjuling bijik mata kalau dah banyak sangat huruf camtu....

apa apa pun ..terukir di bintang...
x mungkin hilang.......kasih kita di alam maya ni....insyaallah......
he he he...

Kamsiah said...

rumit jugak bila perlu ber protokol...

Acik Erna said...

salam tinie..comelnya..yang mata trkelip2 tu.

Pn Kartini said...

To my lovely friends:)

Mr Abd Razak,KakCikS,Mamaijat,Sis Kamsiah,kak Erna:)

Alhamdulillah...
Org sini sudah siapkan arahan pengurusan utk siapkan buku jemputantetamu utk mereka yang vip tu...
bila sebut vip..pastilah banyak 'bintang2' mereka kan..

:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran