CETUSAN MINDA

....Kegelisahan Terlerai..




Bila diamanahkan orang kepada kita
Memang kalau boleh kita mahu buat sebaik yang mungkin..
Namun dalam kita melaksanakan tugas yang diberi
pasti ada juga cabaran dan dugaannya
errmmm..

Semalam...
Sebelum majlis kemuncak,
(......setelah berlangsungnya selama  3 hari berturut...)
iaitu
Majlis Penutup Jubli Perak
Memang  gelisah juga tuan blog 
Apa tidaknya
apabila ditugaskan sebagai ketua bahagian Jemputan
Yang bermain di fikiran
Ramai ke yang datang nanti...
Andailah tidak penuh dewan nanti...
yang boleh dipersalahkan
pastinya
BAHAGIAN  JEMPUTANNNNNN!!!
uhhhh!

Dan semalam..
bermula pukul 2..mula nampak kehadiran tetamu
&
sebelum ketibaan vvip
keadaan di dewan...
sebegini
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V


 .....Alhamdulillah

 

 p/s: 
...tuan blog merehatkan diri..
menikmati cuti peristiwa hari ini..
 :)

16 comments:

kakcik said...

Ramai yang hadir ya? Syukur Alhamdulillah. :)

Kakzakie said...

Alhamdulillah dah setel legalah... boleh berehat hari ini... bestnya cuti:)

Kamsiah said...

tini...mmg macam tu la...takut kita dipersalahkan jika jemputan tak ramai yg datang...

Acik Erna said...

Alhamdulillah ramai jemputanya..

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga kitak sihat hendaknya dengan izin~Nya...aamiin

Biasanya begitulah, kita buat kenduri kat rumah pun kadang bimbang juga jika jemputannya tak ramai yang hadir.

Alhamdulillah, tugas dah terlaksana dan jemputannya memuaskan. Bolehlah kitak rihat...:)

mamaijat said...

....Salam tinie....
Alhamdulillah..telah terlerai segalanya.....
Syukur segalanya di permudahkanNYA....
amin.

ieda said...

syukur kak
allah selalu permudahkan urusan kita kalau kita x pernah lupe pada dia ;)

Nur-nba said...

Syukurlah ramai yang hadir... Memang kalau diberi tugasan, tak senang kita dibuatnya selagi tak habis program tu.. Setakat hari ni, Nur belum pernah kena bahagian Jemputan.. :)

Pn Kartini said...

To my lovely KakCikS:)

Syukur KakCikS:)
Memang lepas terima tetamu tuu...baru lehhh senyum lebar..aduhaii

Pn Kartini said...

To my dear KakZakie:)

Alhamdulillah..
Bagaikan terlepas dari satu bebanan!
huhhuu..;)

Pn Kartini said...

To my dear Kak Kamsiah:)

Memang susah hati kak..sebelum majlis tu bermula...tak senang duduk dibuatnya...

Pn Kartini said...

To my dear Kak Erna:)

Alhamdulillah...dibukakanNya hati mereka utk meraikan bersama...
syukur sangat2 kak:)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

waalaikumusalam ktk:)
Moga ktk sihat2 di sinun:)

Aukkk...
khuatir sik penuh dewan bahh...
Tapi alhamdulillah...semua dah selesai...syukur!

tq ktk..:)

Pn Kartini said...

To my dear mamaijat:)

Salam maa..:)

Now..nak fokus akademik lakk..
kdg2 bila guru bzz pada benda lain..p&p pun terganggu kan maa..:)

Pn Kartini said...

To my dear dik ieda:)

Alhamdulillah...
sebelum majlis bermula...memang itulah doa akak padaNYa agar dibukakan hati2 mereka utk rai majlis berkenaan...
Syukur sgt2..:)

Pn Kartini said...

To my dear dik Nur:)

Aduhaiii...
ralat jugak akak ...actually ni laa 1st time ditugaskan bgh jemputan..
harap lepas2 niii....jgnlah diberikan lagiii tgs tuu...buat pamplet tetap berpencen pun tak peee...huhuhuhu...

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran