CETUSAN MINDA

Siap satu tugas!

Syukur...!!Siap satu lagi pamplet ..
Esok boleh diriso..&  harap2 dapat diedarkan! InsyaAllah..settle satu tugas..:)

1. Muka depan Pamplet :






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2. Dalamnya..


3. Belakangnya..

  

4. Close-up skit... kod nama pereka kadnya..!!...:)


                                                               



12 comments:

a kl citizen said...

assammualaikum

cantik kad....
boleh ambik upah lain kali

Pn Kartini said...

Salam teacher kl_citizen..
Owhh..ni kena pencen awal ni..kalau nak ambil tempahan..:):):)
Pe2 thanks..:)

SaiFuN said...

Assalamualaikum...

Jangan lupa pos kat saya satu ye.. :)

Abd Razak said...

assalamualaikum... :)

pandey kitak molah kad ya...mesti ada software pakey molah nya nak?? :)

sik jemput kamek tek??

kitak sihat tek aritok? harap kitak sihat...

al-lavendari said...

memang gitulah adatnya kat mana2 ... kalau seseorang tu pandai buat sesuatu dan boleh di harap, alamatnya orang tulah balik2 yang kena buat.

tapi tak apa ... kepuasan menyempurnkannya hanya kita yang dapat merasakannya. itu yang penting.

Che' Pit said...

salam,

hmm cantik gak..
pandai nyer.. ngeh ngeh ngeh..
nanti leh buka printing n design pas pencen..

Pn Kartini said...

To Ust. Saifun
Waalaikummusalam..
Kad tak seberapa je ni..:)
T/ksh..kesudian singgah yaa..:)

Pn Kartini said...

To Mr Razak
Ws..sofware utk buat kad.American greeting Creatacard 7...tatahias molah sendiri..tukk..gambar2 copy paste dari internet..:)

Mun dekat boleh juakk kitak dtg raya sekali..:)Ari tukk..alhamdulillah sihat:)Cuma bz jekk..tukk settle satu agik keje kamek..pagi2 duk print out jadual ..!:)

Pn Kartini said...

To Al-lavendari
Rasanyalah..memang tugas tetap berpencen nihh..aduhai...:)
Tapi Mujur jgk diberi tugas yang semmgnya yg kita minat dan yg boleh dibuatnya..Memang ada kepuasan di situ bila apa yg diarahkan dpt disiapkan ...:)

Pn Kartini said...

To Mr Che Pit
Puji pulak dia..thanks..!
Dah yg tu ..yang pandai dibuatnya..Kalau diberi tugas lain..mesti terkial2 ..:)

mai_za said...

cantik n simple... t leh buke kedai bisnes wedding kad plak nie..hehe...ciri2 mnusia btgjwb : org y cept laksanakan tugasan y dberi itulah tandanye dia org y ikhlas dan jujur dlm bkerja..

Pn Kartini said...

Salam My sis Mai_za..
Owhh...ada ke pelanggannya nanti..
Akak mmg suka sgt2 kalau diberi tgs yg kita minat ni..:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran