CETUSAN MINDA

Bertemu kembali... :)

Hampir satu minggu..tidak diupdatenya blog...
Terkadang terfikir jua...

*  Ada ke pengunjung setia blog yang tidak seberapa ini?
*  Ada ke yang menunggu blog ini utk diupdatenya..
*  Apakah ada yang terus berminat utk memberi respondnya..komennya..
atau mungkin jua..ada yang tidak kisah utk mengikutinya ..update ke tak diupdate ke..sama jee.......ermm....




Namun begitu..mungkin kerana minat dan jua merasakan ilmu walau sekelumit mana sekali pun wajar dikongsi bersama ..maka terasa terpanggil utk terus mewarnai blog ini...tanpa sebarang paksaan..

Bagi teman..terimakasih utk komen dan kunjungan kalian...Diri ini amat menghargainya..kerana di situ ada satu dorongan dan jua terasa dihargai..terima kasih...:)

Uniknya ikatan ukhwah yg bisa terjalin menerusi blog ini...:)

Terimakasih..

18 comments:

maiyah said...

lerr.. sy dah tulung sapu2 laman blog ni pe :D

Pn Kartini said...

Salam dear..
Tq..masih setia..siap tulung sapu2 lagi ekk..:)

sis_nita said...

tadaaaaaaa..

yerrrr.. saya laa peminat setia blog akak yang comel ni..

ahakz!

nak duit rayerrr jugakkkk!

salam kak..

rindu arrr..

pasni kita hapdet hari2 taw :)

- jinggo - said...

saya..
seperti biasa.
akan setia mengunjungi orang yg ' setia ' mengunjungi blog jinggo....

hidup ni kat macam main boomerang..
kita menerima apa yg kita beri......
terima kasih.

Abd Razak said...

assalamualaikum...

pa kabar kitak??

kamek nang tiap hari nunggu ktk balit update :)

a kl citizen said...

assalammualaikum

kartini... kita pun baru abis kemas rumah...biasalah tu... alhamdulillah berjumpa lagi

al-lavendari said...

tulis je apa yg tersimpan dalam hati. samada orang baca ke tidak itu soal lain. yang penting ilmu, pengalaman atau kisah lucu/menarik boleh di kongsi bersama.

t.kasih kerana mengunjung blog saya buat kali pertama.

ZOOL@TOD said...

Saya setia membaca walaupun jarang memberi komen. Teruskan menulis saya akan terus membaca, Insya-Allah.

ONE ZABA said...

selagi ada tiang letrik ngan tiang tepon...selagi itu le berblog

Pn Kartini said...

To sis_nita

Thankssss...kesetiaanmu tetap dihargai...
Nak bagi duit raya..tangan tak sampai..aduhaii dear..:):)

Pn Kartini said...

To Mr Jinggo
terimakasih jua..
Semoga kita terus 'kunjung mengunjung' yaa..:)

Pn Kartini said...

To Mr Razak
salam..
Alhamdulillah sihat..semlm jek kena migrain..
Tak sangka kitak nunggu juak kamek update blog!!Tq:):)

Pn Kartini said...

To Sis..kl_citizen
Syukur..di beri masa dan peluang lagi utk kita bertemu semula..:)

Pn Kartini said...

To al-lavendari
Terima kasih jua ats kesudian menjengah blog..dan terus jadi follower blog...:):)

Pn Kartini said...

To Zool@tod
Ohh!Tak sangka..dalam diam rupanya jadi pengikut setia blog...Thanks..semoga tak jemu utk ziarah blog yg tak sebrp ini yaa..:)

Pn Kartini said...

To One zaba
Ya ya ya..selagi terpacaknya tiang letrik..dan selagi berdiri gagahnya tiang tepon..selagi tu kita berblog ekk...:)

Tirana said...

Teruskan perkongsian. InsyaAllah akan ada manfaatnya.

Pn Kartini said...

Salam..
perkongsian yg membawa pada manfaat bersama..:)Thanks..:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran