CETUSAN MINDA

...Sesekali Berpanasan!..


REST JAP!

Menunggu Pukul 2!
Dengan Hari yang panas terang benderangnya...
&
Kali pertama tuan blog diamanahkan
Sebagai..

PENYELIA PESERTA
Untuk Kejohanan Olahraga Sekolah..

Tapi
SYUKUR!
Semua Penyelia Peserta berada
Di Bawah
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V
 
KHEMAH!!!!





8 comments:

Teacher Basariah said...

Selamat berhari sukan

kakcik said...

Alhamdulillah, terlindung juga dari kepanasan itu. :)

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak...:)

Moga kitak sihat dan sentiasa dalam rahmat kasih sayang Allah SWT...aamiin

Sesekali berpanas, dapat juak menambahkan vitamin yang datangnya dari cahaya matahari dan mencantikkan kulit jadi hitam sikit hehe

Nur-nba said...

Salam.. Kak Kartini, tq for your support.. Nur pun baru je selesai Kejohanan Sukan.. Macam nak pengsan sebab jadi jurugambar kena jalan2 satu padang.. Cuaca pula panas terik.. Dugaan buat kita tak biasa berpanas.. hehe.. :)

MulutPayau said...

amboiiii dik, seronoklah tu ya dapat duduk bawah khemah...akak pun seronok jugak sebab bahagian hadiah..heheheh dapat bawah khemah jugak..

Kunang-Kunang said...

Salam Sis tinie,

Semoga Sis Tinie sekeluarga sihat hendaknya,

Alhamdulillah walaupun diberi tugasan masih mampu tersenyum manis seperti senyum yang mata berkedip2 tuuuu.

Nur-nba said...

Salam hujung minggu Kak Kartini..

Kak Kartini, Nur jemput akak join GA Nur...

Ini linknya :
http://cetusanrasa-nba.blogspot.com/2012/06/my-birthday-giveaway-2012.html

Kamsiah said...

lega...sukan utk th ni dah beres..walau muka anak bertukar rona dek berlatih kawad..

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran