CETUSAN MINDA

..Di luar Jangkauan Akal..


Kadang-Kadang
Sesuatu yang berlaku
Adakalanya
TIDAK KITA JANGKAKAN
ermm
Kenapa tuan blog berkata sedemikian...
Jap..
:
:
:
:
:
:
:
:
V
...Issshh!!...Bior Betoii...
Terselit lakkk spesis nii..
BAHAYA!!!
Perlu Hati-hati beb!
;)


&

Kadang-kadang Juga..
Ada perkara
yang 

LANGSUNG TIADA DI FIKIRAN  KITA

atau
TIDAK PERNAH TERLINTAS DI MINDA KITA...
Contohnya
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V
...tapi kan...
bagus juga yaa idea ni..
nak-nak kelas yang pelajarnya suka meniru..
hehe..


ermm..
Oklah....n3 santai hari ini
Moga dapat menceriakan hati ..
Tuan blog bersiap sedia mengumpul aura
untuk 'berpanas-panasan' di padang
untuk latihan sukan 
petang ni!

:)


p/s:
Gambar-gambar kiriman email dari si adik
Tq Bro..!rajin2 lee email lagi..
:P



9 comments:

Kakzakie said...

Salam dari kakak...

Melihat yg pertama tu geli juga bayangkan kalau kat rumah kita heeee.

Yg no dua kalau tak dapat jawab lagi pening kepala dibuatnya...

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Moga kitak terus dalam limpahan rahmat kasih sayang Allah SWT serta sihat sejahtera...aamiin :)

Allahu Akhbar...bahaya juga jika tengah menyampaikan hajat ular tu keluar. Kena waspada sentiasa jika rumah berdekatan dengan hutan belantara.

Confirm tak boleh nak meniru jika begitu keadaannya dilaksanakan hehe

:):)

~ yus ~ said...

gambar pertama tu buat saya geli geleman sekejap, seram kalau betul ada huhu

Cikli said...

Kita merancang, Allah menentukan

Acik Erna said...

assalam tini..di pejabat akak..tandas lelaki pernah ada..tapi beum sempat masuk kesitu..baru di tiang belakang tong air untuk flush tu dah ada yang nampak

Nur-nba said...

Salam.. Kak, ngeri benar melihat gambar yang 1st tu.. Isk.. Nauzubillah.. minta dijauhkan.

Nur tinggal 3 hari je nak tiba Hari Sukan.. Esok nak buat persiapan khemah. Selamat berjemur ye kak... hehehe.... :)

Ibuhani said...

eeeikkk! bahaya gmbr yg no 1 tu!

munna said...

tgk ular tu ngerilah pulak kak.....

sal said...

santai di sini..
jumpa pelbagai cerita..
untuk tatapan bersama..
ngeri pula tengok ular tu..
kecik2 cili api..
bisa tu..

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran