CETUSAN MINDA

..Hilang Kata!..

Hari ni..
Dapat Surat...!
 Speechless.....
tiada kata-kata...
Bila baca tajuk di surat ...
PERLANTIKAN SEBAGAI ....
Pengetua ...
 Hahhh!!!!

:
:
:
:
V
NO  laaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Jangan panic!!!
Memang tak mimpi pun...silap2 terpencen awal!!
ops!

Ok! Ok!..

Perlantikan sebagai
 FASILITATOR 
Kursus Pemantapan Pedagogi!

uhhh!

Kalau setakat jadi fasilitator budak2 sekolah  boleh tahanlah jugak
Tapi ni bagi pada guru2!!
So....
Memangggggggggggg Speechlessssssss !!!!! 
Apa taknya...
- ilmu belum penuh di dada & di minda sebab 
Modul pedagogi masih belum lagi di'khatam'!

-  tersentap hormone dibuatnya juga bila serta-merta diarah 
'men-fasi-kan' diri tanpa ada
 perbincangan pemurnian seperti yang pernah dijanjikan.. 
(...mengeluarkan sesuatu arahan itu memang teramat senang kan..Uhh!..)
&
- Satu lagi kelemahan yang pasti..
(kiranya satu pengakuan terbuka lagi ikhlas nihh..:p..) 
Orang sini memang 
teramat-amat allergic
benda alah nihh

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V

erk!!!

 Pe2...
Doakan  agar boleh buat yang 
TERBAIK
nanti!

INSYAALLAH...








5 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga kitak terus dalam limpahan rahmat kasih sayang~Nya...aamiin

Ermm...tinggi tok perkaedahan pengajaran dan teori pembelajaran, memang mencabar. Apa pun moga kitak dipermudahkan dalam kendalian kursus tu nanti.

Nanti bila dah duduk depan microphone jangan speechless tau..:)

All the best, moga Allah beri bantuan...aamiin :)

MulutPayau said...

Assalamualaikum dik...

Semoga Allah permudahkan segalanya....
Akak yakin dik tinie mampu buat yg terbaik.....InsyaAllah..

Nur-nba said...

Assalamualaikum.. Kak Kartini, Nur percaya yg akak boleh buat yg terbaik.. Bukan senang orang nak beri kepercayaan pada kita. Semoga Allah permudahkan segalanya.. All the best!!

Tak lama lagi, Nur pun kena jadi fasilitator Kursus Membina Blog untuk Ketua2 Panitia Sains.. Tutorial pun tak siap lagi... huhuhu... Ngeri juga bila mengenangkannya... :) :)

Pssstt kak cantik banner kat tepi blog tu.. If akak free, bolehlah ajar Nur lagi.. Ke ada pengerasnya... hehehe.. :)

mamaijat said...

....Tahniah .....
nape x pecayakah????
kena percaya pada diri sdr...kan....
kita BOLEH!!!!!
all the best!!!!

hu hu hu.....

mamawana said...

Assalamualaikum

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2012/06/mengenang-isra-dan-mikraj-banyak-nya.html

Always love your entry.

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran