CETUSAN MINDA

..Misi Last MINUTE!..





Persiapan LAST MINUTE !
Biarpun dah hampir sebulan lebih bercuti
Tidak lah pulak nak bersusah payah cari itu ini..
Dah hampir sangat nak buka sekolah
Baru laa terkial-kial cari itu ini!
 Kononnya..
Cari awal2...masih mood cuti!
Bila cari last2 minutes camni..
Baru ada rasa meriahnya..
Tak ke gitu..
(..banyak lee alasan dia yaa..)
erkk!!
Tapi Alhamdulillah..
Dulu & Sekarang..Jauh Bezanya..
Sekarang..
Tidak perlu nak susah hati bila mesin jahit pun tak mahir nak guna
(biorpun masa Form 1-3 duluuuuuuuuuuuuu 
pernah ambil subjek ERT..uhh!)
Tak perlu juga nak fikir siapa tukang jahit
Tak perlu susah payah upah sana upah sini..
Tak perlu juga menunggu sampai 2-3 minggu 
tempoh utk menyiapnya
 Tak perlu susah2 hati
ermm..

Hari ini..
Agenda LAST MINUTE
Persediaan 'Kembali Ke Sekolah'
:
:
:
V
 Hasil pencarian 
LAST MINUTE
:
:
:
:
:
:
:
V
..tarrraaa!!!..Model Budak Sekolah!
atas bawah..semua baru...sukalah tuu!!





Alhamdulillah..











11 comments:

Kunang-Kunang said...

Salam Sis Tinie,

Wah-wah semuanya baru yer.

Sekolah kembali ke sekolah yer dek.

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Moga kitak sentiasa dalam rahmat kasih sayang Allah SWT...aamiin :)

Ermmm...biasanya last minit tok thrill juak, kelam kabut tidak terarah, tapi sememangnya kamek sik berapa suka.

Tapi bab nak cari pakaian sekolah tok bagus juak last minute coz mana tau cuti 2 bulan badan dah terbesar, rugi jika beli awal-awal dan tak boleh pakai...:)

Selamat kembali sekolah Aisha..:)

abah khalisha said...

nak kembali ke sekolah dah ye

che mid said...

Salam, nasib baik saiz yang dicari semua ada.. sonang cerito..

zino said...

sekarang mudah tunjuk je hehe

Pn Kartini said...

To my dear kak Ani:)

Salam kak:)

MOga akak sihat2 di sana yaa;;)
Tksh kak..:)

Ni anak beranak kembali bersekolah..:)moga dipermudahkan segala urusan olehNya..Amin

tq sis

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waalaikumusalam kitak:)
Moga ktk sihat2 di sinun..dan dilimpahi kasihsayangNya jua..Amin:)

Aukk...memang kelam kelibut juak bahh beli last minute tokk...ada juak kedai yang sik ada sizenya..dah habis..mujur juak semek Aisha tuk size kecik..kalau tidak tak ke haru biru..huuhu

Pn Kartini said...

To Abah Khalisha:)

Tu laa...rasa cam cepatlah pulak..tup2 dah buka sekolah yaa..uhh!

Pn Kartini said...

To my dear Pn Che MId:)
Alhamdulillah..
Kiranya semlm 2-3 kedai jugalah cari kelengkapan..mujur kedai berderet..senang nak cari size:)

Pn Kartini said...

To Mr Zino:)

Betul betul betul...
Tu laa beli last2 minute pun masih boleh tuuu...aduhaiii

munna said...

teringat munna dulu... masa sekolah rendah sukanya bila serba baru... tapi bila masuk je sekolah menengah malu bila pakai serba baru... mcm menunjuk je rasanya

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran