CETUSAN MINDA

...Gaduh Sakan Tapi CUTE!..












14 comments:

luahfikiran said...

SALAM,
GADUH FASAL APA NI ! ATUK TAK BERAPA FAHAM TAPI ATUK SERONOK DENGAR

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga kitak sihat hendaknya dengan izin~Nya..amin :)

I SAY NO FIRST...adoheh, geli ati kamek nangga nya duak tok kelahi masing-masing sik mauk ngaku kalah..:)

Budak-budak gaduh sik hal, sik pernah kecik hati, lepas tu boleh berbaik semula...cute..:)

Afida Anuar said...

Comelnyer kak..eh bukan akak, budak2 tu..hehe gurau je, akak pun comel jugak;)....

budak2 bergaduh comel je tengok, tapi kalau orang tua gaduh...adehhhhh..

Antan Bertingkah said...

Cutenya.... kalau org tua mesti dh macam ombak rindu.... hehehe

gadisBunga said...

bajet gaduh bf-gf la tuh! hahahaha!!!

Pn Kartini said...

To Dato' LF

Salam..
Comel jee bunyinya...suka dengar kan..
:):)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waalaikummussalam ktk:)

Nooo...I say NO firstttt..!
Hehe...gaduh tapi cute!

Aukk...betapa halus perasaan knk2..tak berberkas di hati...:)

Pn Kartini said...

Mmg tomei..tomei kan;)
Kalau org besar gaduh....uhh...menakutkannnn!

Pn Kartini said...

To antan bertingkah

Hehe...suka dgr..
Makin dgr...makin seronok..hehe

Pn Kartini said...

To my dear GB

Tak rasanya...kejap jee tuu..lepas2 tu confirm kamcing semula tuuu...

Werdah said...

Assalamu'alaikum Tinie

Ya, so cute.. kalau bergumpal dah tak cute lagi kan..

Pn Kartini said...

To my lovely Kak Werdaah:)

Waalaikumusalam kak:)
MOga akak sihat2 di sana:)

gaduh kanak2 setakat manalah kan kak..:)jiwa masih halus..tu yang gaduh tu comel jee kan kak...:):):)

Acik Erna said...

assalam tini..memang cute.suka tengok aksinya.

Pn Kartini said...

To my dear Kak Erna;)

Salam kak:)

Bunyi mulut jee petahnya...mujur tangan kaki undercontrol lagii...kalau takkkk..;)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran