CETUSAN MINDA

20 minit jee..!



Alhamdulillah..
Dalam masa lebih kurang 20 minit sahaja
Dari Jam 2.05 hingga 2.20pm
Dengan 3 'suntikan manja' jarum doktor
(...yang kelakarnya...sempat lagi terlintas  di fikiran adegan 
Mr Bean  yang ntah pe2 tuuuu dengan doktor giginya tuu..hehehe..!!) 


&
setelah  di'gerudi'nya  doktor
dengan benda alah nii..diikuti beberapa steps lagi
:
:
V
Maka...
selesailah  1 babak!...

Tapi tu laa..
 Hingga sekarang.....masih terasa lagi 

KEBASSSsssssssssss!!






32 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum..:)

Moga kitak sihat hendaknya dengan izin~Nya..:)

Nasib juak sik ikut adegan Mr Bean ya kitak..hehehe mauk terkejut beruk doktor gigi ya terus pengsan..:)

3 dos suntikan tu lama nak hilang kebasnya kot..:)

Kamsiah said...

jumpa doc gigi yg paling takut...:)

mamaijat said...

.....ha ha ha ha..
kan akak cakap,small matters!!!

anyway,Alahamdulillah....

Cikli said...

macam gigit semut je

gadisBunga said...

erk....


tak jadi lah nak jumpa doktor gigi esok.


lalala.... :D

kakcik said...

Assalamu'alaikum Adikku Tinie...

jangan nanti bila hilang rasa kebas tu, sakitnya berdenyut2 pula. :)

Afida Anuar said...

he he, kak tinie, lawak la. Sempat lagi ingat kat mr bean tu..;)

Acik Erna said...

assalam tini..sabo aje la ye..
sampai selesai..he he

ieda said...

oo akak pi cabut gigi .. saya baru teringat sok nak gi cabut gigi gak kak huhuh

missgee said...

Kak Tini,
Kebas itu akan bertukar
kepada selesa..
Sila bersabar okeh!!

DrSam said...

Assalamualaikum. Mana-mana episod di klinik gigi pasti mendebarkan. Macho macamana pun berpeluh lah juga kaki tangan :)

sal said...

Assalamualaikum ..
My Dear Tinie
alhamdulillah,
segala penantian dah disempurnakan....moga sentiasa sihat dan ceria2 selalu di masa cuti nih..

Ibuhani said...

Alhamdulillah.......lepas ni dah boleh makan benda2 garing balik.... :)))

hysman said...

erk? sabo kak...
lps ni pekena ayaq batu cambo kasi +sejuk n tapau skali kopok lekor kasi goreng rangup2... perghhh... terangakat...
hahaha

Werdah said...

Assalamu'alaikum Tinie

Cuak juga nengokkan alat dalam gambar kedua tu. Ngilu rasa gigi..

Apa-apapun semoga Tinie beroleh kesejahteraan.

Zaitun said...

Salam Tinie.. semoga selepas ni semuanya tak ada masaalah lagi.

kak Zai takut cabut gigi.

Pn Kartini said...

To Mr abd Razak:)

Waalaikumusalam :)
MOga ktk sihat walafiat dan diirahmatiNya selalu..Amin..:)

Mujur kmk sik terpengaruh dgn mr bean tuu...kalau takk...maunya haru biru lam klinik tuu..:):)

:)

Pn Kartini said...

To my lovely Sis Kamsiah:)

Ni kes terpaksa tuuu..tu yang menyerah diri..heheh

Pn Kartini said...

To my dear sis Mamaijat:)

hehe...tak padan dgan berdeborrr..heheh:)

thanks sis!;)

Pn Kartini said...

To Mr CikLi:)

Owhh..bisa jugak yaa semut gigit!aduhaii;)

Pn Kartini said...

To my dear Dik GB:)

Pergiii...jangan tak pergiii...
:)

Pn Kartini said...

To my lovelyyy KakCikS:)

waalaikumusalam kakakku tersayang..:)

Alhamdulillah...kebas tu sebab nak bagi gigi tak rasa sengal bila di'gerudi'nya doktor..:)tak sakit..tak rasa pe2 sis:)

Pn Kartini said...

to my dear dik Fida:)

hehehe....tulah kann...berimaginasi jauhhh tuuu...heheh;)

Pn Kartini said...

To my dear kak Erna:)

Waalaikumusalam kak:)

hehe...saboooo..insyaAllah..lagi 2 minggu kut..utk babak ke-2nya..:)

Pn Kartini said...

To my dear dik Ieda:)

Takkk...gigi akak pakai 'crownnnn'...sayanglah dear nak cabut..:)

Pn Kartini said...

To my dear dik MissGee:)

InsyaAllahhh Sabarrrrrrr nii..:)
Kebas hari tu hilang kul 6 lebih kutt..kuat juga yaa ubatnya..huuhuu

Pn Kartini said...

To Dr Sam:)

Waalaikumusalam:)
Tksh yaa setelah sekian lama..rupanya masih sudi lagi ke sini:)

Betul tuu...lum apa2..dengar je bunyi drill doktor tuu...dah rasa sengalnyaa..aduhaii..:)

Pn Kartini said...

To my dear Kak Sal:)

Waalaikumusalam kak:)

Alhamdulillah...
kiranya selesai satu babak..
:)
Babak ke-2..kena tunggu 2 minggu lagi utk crown nya..;)

Pn Kartini said...

To my lovely Ibuhani:)

Lum lagi kak..
now baru dibuat tampalan sementara sebelum menunggu crownnya..insyaAllah 2 minggu lagi kut..;)

Pn Kartini said...

To Mr hysmann:)

Wokehh...insyaAllah akak saboooor..kalau tak maunya kecoh lam klinik..

ermmm...memang sedapp tuuu...:)

Pn Kartini said...

To my lovely KakWerdah:)

Waalaikumusalam kak:)
MOga akak sihat di sana dan dirahmatiNya selalu..Amin:)

aduhaii..bunyi drill tu kat luar klinik dah rasa ngilu sis...:):)

tq ya kak:)

Pn Kartini said...

To my dear Kak Zai:)

Salam Kak Zai:)

MOga akak sihat2 di sana yaa..:)

Tksh yaa kak:)
InsyaAllah..lepas2 ni tak dek masalahnya lagi...

hehe...cakap bab cabut gigi ni..memang satu yang menggerunkannn..aduhaii

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran