CETUSAN MINDA

....Masih Di Ingatan....



Merisik Khabar...

Moga segalanya baik-baik belaka...





24 comments:

DrSam said...

Assalamualaikum pn. Merenung jauh nampaknya teddy bear kiut tu. Ada yang dirindui ke?

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله...:)

Moga kitak dikurniakan Allah Taala kesihatan yang berpanjangan serta ketenangan dalam beribadah kepada~Nya..amin :)

Jauh renunganmu...

Ya, Rabbana teduhkan jiwa kami dalam syukur ketika Kau turunkan rahmat di kehidupan yang bening dan tulus

sal said...

alhamdulullah semua baik..
moga Allah permudahkan urusan kita semua

Afida Anuar said...

Alhamdulillah..my dear kak tinie... kat sini smua baik2 saja...

moga akak di sana pun baik2 juga....

comel...eh bear tu;)

nba-Nur said...

Assalamualaikum Kak Kartini,
Jauh bear tu menung.. teringatkan siapa ni? Nur harap akak sihat dan ceria di samping keluarga tercinta.

Acik Erna said...

Assalamualaikum tini..
alhamdulillah khabar baik..
kalau nak merisik khabar akak le..
seronok tengok kartun tini..macam2 emosi yang ditunjukkan..

ibuintan said...

assalamualaikum dear Tinie..

merisik khabar siapa tu? jauh sangat menung nye!

akak baik2 saja di sini, moga Tinie di sana begitu juga

ceria2 okey

Tinaz said...

Assalamualaikum my dear tinie..:)

Ya, i'm fine here! Cumanya cepat rasa mengantuk bila makan ubat yang diberi doktor hari tu. Harap tinie sihat juga di sana...

P/S : Merenung untuk program esok erk! Insya Allah moga dipermudahkan.

Cikguzam said...

salam Puan,
Apa khabar puan di sana, semoga puan sekeluarga sentiasa sihat dan gembira bersama keluarga, Amin

Cikli said...

kangen itu bisa mengdormantkan

abu muaz said...

khabar baik... lamanya saya tak singgah di sini

Zaitun said...

Salam Tinie...kak Zai baik2 aje semoga Tinie pun sama.

Pn Kartini said...

To Dr Sam:)

Waalaikumusaalam:)

...merenung jauh mengimbau nostalgia!

:)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waalaikummusalam:)

MOga kitak dirahmatinYa selalu di sinun:)

....jauh renungan..

memuhasabah diri..
mengimbau kenangan..

:):)

Pn Kartini said...

To my dear KAk Sal:)

Alhamdulillah..:)
MOga kita sentiasa dlm lingkungan rahmatNya..:)
Amin.:)

Pn Kartini said...

To my dear Dik Fida:)

Alhamdulillah...:)
Fida pun dah selamat kembali semula bertugas yaa..:)
setelah bercuti2an dgn ayahbonda tersayang:):)

Akak ok2 jekk kat sini..Alhamdulillah..:)

Pn Kartini said...

To my dear nba_Nur:)
Waalaikumusalam:)

ermmmmmmm....teringat siapa yaa??!!;):)
...pe2..tq yaa...akak harap nur pun sihat dan ceria2 juga di sana;)
take care..!

Ops!...InsyaAllah..takkan pernah berubah...(sempena latest n3 nur tuu..;)..)

Pn Kartini said...

To my dear Kak Erna:)

Waalaikumusalam:)

Aa'ahh..
of course merisik khabar teman2 kalian..dan yang pasti juga bertanya khabar akak juga...:)
Alhamdulillah...moga akak terus dlm keadaan baik2 & dirahmatiNya selalu:):)

Pn Kartini said...

To my dear IbuIntan:)

Waalaikumusalam:)

ermmmmmm...cam tau2 jekk kak ekk..:):)

ok ok ok..
nak ambil aura ceria nihhh..:):)

Akak take care yaa:)

Pn Kartini said...

To my dear friend Tinaz:)

Waalaikummusalam:)

Mengantuk yaa??
Tak pelah...IsyaAllah sihat2 nanti:)

p/s: Alhamdulillah...program berjalan lancar..dan seperti biasa..lebih suka berada 'di belakang tabir'....;)

Pn Kartini said...

To CikguZam:)

Assalamualaikum :)
Alhamdulillah..akak sihat2 sahaja di sini..t/ksh yaa zam:)
Moga sihat2 juga di sana

Pn Kartini said...

To Mr CikLI..:)

er..er..
jap jap..
kena cari lam kamus Dewan Bahasa maksud Kangen tuu...

hehehe

Pe2...moga baik2 belaka:)

Pn Kartini said...

To Mr Abu Muaz:)

Alhamdulillah...
Biarpun lama tidak berkunjungan sekurang2nya ingatan masih ada..tksh yaa utk persinggahan ke sini:)

Pn Kartini said...

To my lovely Kak Zai:)

Alhamdulillah...:)
syukur..moga Kak Zai sentiasa diberikan kesihatan dan dalam keadaan baik2 serta dilindungiNya selalu..Amin:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran