CETUSAN MINDA

..Ingin Tersenyum....




Kehadiran kalian sememangnya membuat diri ini TERSENYUM......
Tq..

19 comments:

kakcikseroja said...

Senyumlah kerana senyum itu adalah seekah..walaupun tiada yang mengerti apa sebenarnya yang tersirat di hatimu. :)

kakcikseroja said...

seekah pulak.. SEDEKAH la.. :)

Abd Razak said...

Salam...:)

Apa khabar kitak? Moga kitak sihat..:)

Terima kasih kitak, mengingatkan kamek untuk tersenyum hari ini dan juga hari esok…:)

Senyumlah kerana nilainya sangat bermakna ketika kita memberi senyum kepada orang lain. Bisa bererti kita menaruh simpati, penghargaan, pengakuan diri, dan persahabatan. Dengan kata lain, kita telah membuat teman bicara kita diakui kehadirannya. Dan tentunya mereka akan senang.

:):):)

- jinggo - said...

saya tersenyum sambil menulis komen ni....

hazeleyed lady said...

Senyum itu hadiah...senyum itu sedekah....
so...
Smile!

Ibuhani said...

salam.....sweet smile fr ibuhani to you too :)

Kunang-Kunang said...

Salam Sis Tinie,

Impresi pertama pada orang yang senyum pada kita ialah "orang ni baik, tak sombong".

Bukankah itu satu doa untuk orang yang senyum dengan ikhlas pada seseorang walaupun tidak kenal orang berkenaan.

Hati rasa tenang dan gembira bila ada orang senyum pada kita. Itu kuatnya pengaruh senyum pada seseorang.

Fiza's said...

senyum itu penawar segala duka

TK said...

Salam sis tinie..Sebok ke kat sekolah? Ive been so busy budak2 nak peksa muet. Hari ni barulah semuanya berakhir. I pulak jaga peksa muet sampai next week.. Lately nak blogwalk pun x sempat.Anyway, big smile for you.

Afida Anuar said...

Terima kasih kak tinie, kerana mengingatkan fida untuk senyum malam ni;)

senyum selalu tu kan boleh buat kita jadi awet muda..heheh

Pn Kartini said...

To My lovely KakCikS..:):)
hati menangis siapalah tahu kann..:):):)
Pe2...senyum tetap ada di bibir...:):)
Thanks sis...:):)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak..:):)
Alhamdulillah...sekurang2nya tersenyum memulakan hari...satu petanda yang baik..:):)

Senyum selagi termampu ..agar membuah ketenangan utk semua..:):)

:)

Pn Kartini said...

To Mr Jinggo..
Begitu juga org sini..tersenyum bila tahu org di sana tersenyum riang...:):)
SMILEeeeee..:)

Pn Kartini said...

To My lovely Sis Hazeleyed..:):)

Dengan senyuman..kan mencetus rasa tenang di hati...dan kemesraan itu ada..:):)

Smileeeeeeeeee...:):)

Pn Kartini said...

To my dear sis Ani..:):)

Salam sis..
Melihat wajah tersenyum sis..setiap kali terpandang di blog sis...betapa hati berkata..betapa ada kelembutannya di situ.:):)Suka pada senyuman sis....So sweeetttttttt..:):)thanks sis!:)

Pn Kartini said...

To my dear Sis Ani..Kunang2..:):)
Salam sis..
Memang betul sekali ...
hati kita kan rasa tenang bila melihat senyuman di bibir..rasa di hargai..dirai..:)

Pe2 ..thanks sis...:):)

Pn Kartini said...

To my lovely Fiza;s..:):)
Salam dear...
dan juga satu sedekah....:):)
Dengan itu..senyuman utk fiza yaa..:):)

Pn Kartini said...

T0 my lovely TK..:):)

Kat sekolah tu biasalah dear...bzz ttp ada!!Ni dah siap pamplet utk program sabtu ni...ada satu lagi buku aturcara PIBG lakk!!aduhaii...pe2 lam bz2 kita senyummmm jekk ekkk....

dan.....senyuman utk TK jugaaa...Muaahss!!:):)

thanks dear...:)

Pn Kartini said...

To My dear dik Fida...:):)

Senyum jangan tak senyum dear...:):)
Jgn masam mencuka lakk yaaa...:):)

Moralnya....dari statement dik fida..
Senyumlah kita..utk awet muda gituuu..heheh..

Ok ..take care dear..:):)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran