CETUSAN MINDA

...Nak kee???!....




Kalau diberi pilihan...
Nak ke?

:
:
:
:
:
:
V
hehhee...
Sekilas pandang...memang unik jee gelas ni nampak
Tapi kalau amati betul2
 cam mengerikan jeee...silap2...tak lalu lakk nak minum !
Ada hati ke nak satu....??!!
erk!


Ok Ok..
kita alih pandangan ke  sesuatu yang cute!
:
:
:
:
V
Mana satu pilihan hati yaa....
Yang ular tuuu.....erkk!!tak lalu nak makan ekk!!!!hehehe
Tapi yang memang paling suka..yang ni...
:
:
:
:
V
Confirm.....mesti Aisha suka yang niii!!

dan
Yang Kreatif...
:
:
V
Memang kreatif!!
Suka!

Ops!
Yang cute juga...
Memang ada hati juga nak satu yang kiut miut camni..
:
:
:
V
....Cute kan...
:)

******
ok ok...
n3 untuk melepas lelah nii....
Alhamdulillah...
selesai tugas yang dipertanggungjawab untuk Kem..
biarpun terpaksa mengajar anak2 didik sekolah2  lain...

*******

:)

10 comments:

hani@debumelukut said...

cute semua nya..

kakcik said...

Kakcik lebih rela makan cekodok dari makan 'ular' tu! :)

ainnoraini said...

tak sanggup la..
nak simpan jer...

Zaitun said...

Cute semuanya tapi yang satu tu erkkk.

Abd Razak said...

Assalamualaikum...:)

Moga kitak sihat hendaknya dan hilang segala penat lelah lepas Kem..:)

Mungkin Snake sandwich tu nampak jer jijik tapi isinya barangkali sedap..mauk juak cuba hehe..:)

Selamat beristirehat di hujung minggu kitak..:)

Afida Anuar said...

My dear kak tinie, assalamualaikum... dapat juga lepaskan penat akhirnya..

eh mug tu cute apa, akak tak nak eh, bagi fida la.. he he..

aduhaii, makanan cute2 macam ni, sayang nak makan wooo.... heheh

Acik Erna said...

assalam tini..macam macam ada..kreatif betul..sape le yang menciptanya kan..

Ayu said...

cantiknya..comel ada, cute ada, ngeri da, unik pon da...=)

Cikli said...

masuk perut, hancur semuanya

hazeleyed lady said...

Ass-Salam to lovely Tinie

kak hazel(kak love) paling suka heart shaped watermelon tu...
pen drive2 tu nak juga!

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran