CETUSAN MINDA

Ceriakan Diri Jap!..


Pertamanya..
Terima kasih buat semua sahabat yang berkesempatan 
Beri ucapan dalam n3 sebelum ini
Dik Fida,Tinaz,Mr Abd Razak, MrImanShah,
KakSal,Kak Erna,AdindaCen-DeRee,MrKhairul Onggon,
Sis Yatie,MulutPayau,DikNur,MrZino
MrCikLi,SisIda,IbuIntan

TERIMA KASIH 
Semmgnya
Kehadiran kalian & juga teman2 lain di sini
Amat dihargai
Kerna di situ tercetusnya semangat
Untuk terus menulis di sini

:)




&

Seterusnya 
Dalam n3 kali ini
Disertai juga dengan
Satu video clip !

Actually nak kata minat lagu ni tak dek lah jugak
Cuma bila 1st time terdengar tuu
nak2 bahagian chorusnya..
" Aku menanti kamu EVERYDAY
Aku menunggumu
dari 
MONDAY,TUESDAY,WEDNESDAY,THURSDAY..!!
cam pelik lakk dengar!!










"............ok.....saje nak letak lagu...
Monday Tuesday  Wednesday nii..."
(Suka dengar chorus jee...)
;)



Sesekali menceriakan  hati!




 



16 comments:

Acik Erna said...

assalam tini..akak belum dapat dengar ni..lappy masih lagi membisu.
insyaallah esok akak cuba buka kat opis..nak dengar jugak..

Cikli said...

wah special entry ni. terima kasih kembali.

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga kitak sihat hendaknya serta sentiasa dalam rahmat kasih sayang Allah Azza Wajalla...amin.

Terima kasih juak ngan kitak kerana sentiasa sudi memberi sokongan dan dorongan untuk kamek berada di sitok..:)

Kawan yang baik ialah apabila kamu melihat wajahnya teringat ALLAH, apabila dengar percakapannya menambahkan kefahaman agama dan apabila melihat gerak-gerinya teringat mati..:)

Tinaz said...

My dear friend, assalamualaikum..:)

Good friends are like stars,
You don't always see them..but You know they're always there...:):)

Menunggumu FRIDAY, SATURDAY AND SUNDAY Too!

Afida Anuar said...

Assalamualaikum my dear kak tinie..

U re most welcome kak tinie..

Siap share lagu ni..moga ceria2 selalu kak;)... senyum jangan tak senyum..hik..

zino said...

terima kasih kembali sebab ada letak nama zino hehe

sal said...

as salam ..
ye memang betul, hanya kita yang mampu memceriakan diri sendiri dengan cara kita...

moga berterusan ceria di hatinya tu..

Pn Kartini said...

To my lovely kak erna:)

waalaikummusalam kak..:)
Salam hari jumaat nan indah yaa:):)

hehehe...saje2 suka sis..suka bhg chorus tu..!
Monday..tuesday...wednesday..thursday .;)

Pn Kartini said...

To Mr CikLI:)

Special n3 ...to all my special friends:)!!

sama2 kembali:)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waaliakummusalam:)
Moga kitak sentiasa dalam rahmat kasih sayangNya..dan dipermudahkan segala urusan:)

Terimakasih banyak2 utk ktk juak..masih sentiasa ada di situk:)
Terimakasih utk ilmu dan nasihat yang tidak jemu2 ktk sampaikan di blog kitak mahupun di ruangan komen kmk tukk...:):)

Pn Kartini said...

To my dear friend Tinaz

:)
ye ye ye..
memang semua sahabat pastinya bermakna dan sentiasa bertapak di hati!!!!

Tq yaa..
Ooo...tak tau pula ada lirik baru..hehe

Pn Kartini said...

To my dear dik fida:):)

Waalaikumusalam my dear:):)

Moga dik fida akak sentiasa ceria2 dan sentiasa dilindungiNya !:):)

Tksh yaa dik...
memang setia fida di sini...
Memang beri semangat tauuuu!!

:):)

Pn Kartini said...

To Mr Zino:)

Sebagai penghargaan utk semua sahabat di sini..:)
Ops!!bukan nama je...gambar pun ada dalam hati tuuu...:):):)

Pn Kartini said...

To my lovely Kak Sal:):)

Waalaikumusalam kak:)

Moga akak sihat2 di sana dan dipermudahkan segala urusan:)

Betul tu sis...
Kadang2 juga hati kita perlu sentiasa dipujuk...agar sentiasa ceriakan diri...:):)

Moga akak ceria yaa!!!

Nur-nba said...

Salam.. Terima kasih banyak buat akak juga sebab selalu ceriakan hidup Nur... InsyaAllah, Nur akan setia melawat blog akak ni..

Nur hargai sangat persahabatan ini walaupun tak pernah bertentang mata.. :) TQ sis..

Pn Kartini said...

Salam my dear Nur:)

Tksh yaa Nur...setia dgn blog akak yg tidak seberapa ni..
:)Moga Nur sentiasa ceria yaa!!!

tq dik Nur!!

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran