CETUSAN MINDA

Takluk Hati Pasangan...




Secara kebetulan pagi tadi tuan blog ikuti rancangan
 Nasi Lemak Kopi O.
Ketika itu temubual antara pengacara dengan seorang penulis buku,
PROF. MADYA HJ. MOHD NOR MAMAT .

Mungkin ini yang dikatakan
Cinta Pandang Pertama..
Sekali tengok...Sekali pandang...Sekali dengar...
Terus Terpikat!
ermmmmm...
Jaappp!!
 Jangan Panic!!!
Tuan blog terjatuh hati dengan...
:
:
:
:
:
:
V

 ..Buku Takluk Hati Pasangan
-Kulit Buku Depan & Belakang
( ...gambar dari google!..)


Isi Kandungan  :
( Hasil carian di Google..)


Imbas muka suratnya skit...
:
:
V


 Buku Takluk Hati Pasangan rasanya sesuai untuk dibaca
samada pengantin baru...bakal pengantin..
bahkan rasanya
sesuai juga untuk pasangan pengantin-pengantin lama!
Opss!


Kebetulan esok ada jemputan perkahwinan bekas anak murid..
rasanya sesuai juga kan andai dijadikan buku ini sebagai
cenderahati!
(...Selamat Pengantin baru buat Amin Fahmin & pasangannya..)

ermm...
Sebenarnya petang tadi ada juga tinjau2 di kedai buku
Tapi tak dek rezeki...
Tak ternampak di rak buku...mungkin juga tuan blog terlepas pandang!
Kiranya Misi tak kesampaian..
Tapi
Esok Masih Ada ...

InsyaAllah...

:)




11 comments:

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Sis Tinie,

Semoga sihat sekeluarga.

Rasanya buku ini juga sesuai untuk pasangan yang dah lama. Semoga dengan itu ikatan yang mungkin dah agak nak dingin boleh dipanaskan semula.

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Semoga kitak sihat di sinun serta sentiasa diberkati Allah SWT..aamiin

Tengok pada kandungan buku tok tentu bagus sekali isinya. Ditambah lagi dengan sunnah-sunnah diamalkan dalam rumahtangga, insya Allah akan terbuka jalan kebahagiaan.

Terima kasih kitak atas perkongsiaan..:)

Acik Erna said...

Assalam tinie..sesuai untuk semua pasangan lama dan baru..tapi rasanya yang baru lenbih memerlukan.

mamaijat said...

....Insyaallah nak cari juga buku ni sebagai bacaan tambahan.....

Pn Kartini said...

To my dear kak ani:)
Waalaikumusalam kak..
Mg akak sihat2 Di sana yaa..:)
Betul kan..sekurang2 dapat 'refresh' agar lebih bermakna Dan makin bertambah keberkatannya...InsyaAllah..:)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waaalaikumusalam ktk:)

Moga ktk sihat2 di sinun:)

Kmk nangga temubual hari tuu dah separuh bahh...tapi dah cukup buat hati tertarik ..:)
InsyaAllah..harap ada rezeki nanti..

Pn Kartini said...

To my dear Kak Erna:)

Salam kak:)
tulah kan...tapi teringin jugak nak baca niii..heheh..

Pn Kartini said...

To my dear mamaijat:)

Moga akak sihat2 di sana yaa:):)

Sama2 kita teruskan pencarian..
:):)

Anonymous said...

Salam semua...

Saya tertarik untuk memberikan komen sama..saya dimaklumkan oleh Karangkraf stok di pasaran agak cepat beredar tetapi sepatutnya tidak keputusan kerana edisi pertama telah dicetak lebih 7000 naskhah.

Sekiranya ada yang berminat, boleh jugak dapatkan langsung dari saya dan saya akan poskan, insyaallah dengan autograf (jika perlu).

Penulis Takluk Hati Pasangan,
mohdnoor@salam.uitm.edu.my

Pn Kartini said...

To Anonymous..:)

Salam:)
Terimakasih utk info dan jasa baik..
InsyaAllah..
cuba mencarinya di kedai2 berhampiran..Moga dengan izinNya..dpat ketemuinya nanti..InsyaAllah:)

tksh ya
:)

iela said...

Kalo nak beli buku ni boleh contact penulis buku tu.

Ni blog dia. Saya dah ada. Beli masa ikut program motivasi dgn ustaz ni. hihi

http://mohdnoor.uitm.edu.my/

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran