CETUSAN MINDA

...Setelah Sekian Lama..


Diam sekejap!

Sebab musabab  :
:
:
:
V
....gambar 2 hari lepas...6Mac 2012....

Bukan merajuk membawa hati lara ya...

Tapi tuan blog diarahkan ke sini
:
:
:
V
.....menumpang di sini!

Setelah sekian lama...maybe 7 tahun lebih
Kiranya ini lee kali pertama berpisah dengan si Aisha! 
huhuuhuhu...
Tak keruan juga jadinya !
Aduhaii

Buat apa yaa??
:
:
:
V
main-main jap!

Tuan blog membawa diri..menuntut sedikit ilmu di dada...

Yang pasti
6 kali makan WAJIB!
uhh
:

:
V

..sesekali melanggar pantang larang..!
erk!
:p


Hari ini..
InsyaAllah...habis kursus

Yang pasti
makbonda excited nak balik 
Sebab nak jumpa sangat2
:
:
:
V

 ....7 tahun Aisha....memang tak pernah tinggal
Sekali kena tinggalll....
Uhh!
:(

Sekian..
Moga selamat Sampai nanti
:)

20 comments:

Antan Bertingkah said...

Salam, Kartini cikgu Bio kan? Sekadar ingin bertanya, macam mana nak bagi minat pada subjek bio... anak saya baru f3, tapi dia dah set kan minda dia tak suka kat bio... dari dulu dok aim nak masuk LK, tapi kelas LK kat sekolah dia dah tutup, jadi dia dah susah hati sebab nak kena ambik bio...

Kamsiah said...

salam
nasib baik dua,dua (anak & mak) tak demam kerinduan hehe...

Teacher Basariah said...

pergh!!mesti kena kursus ni..hehe

TK said...

Kursus apa tu sis tini? Cian Aisha kena tinggal ye..

Kakzakie said...

Salam cikgu. Sesekali kena angkut beg berjauhan. Aisha tak ada apa sebenarnya tapi ibu dia kot yg tak tahan hahaha.....

Makan sesekali tapi kena 2-3 hari x 6 kali tu cikgu boleh tahan juga kan.

Sarat menanggung rindu cikgu...

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga kitak sihat dan sentiasa dalam pemeliharaan Allah SWT..aamiin :)

Sik apa sesekali Aisha ditinggalkan owhh...pastinya rindu ngan kitak sesangat. 6 kali makan yaa mauk naik 2 kilo hehe..:)

Moga kitak selamat dalam perjalanan pulang ke rumah...aamiin

sal said...

tabahkan hati yee..baru sekali berpisah dgn Aishah, tentu memang terasa...moga anak baik2 jee..

mamaijat said...

.....salam....
semuga dah selamat tiba kembali...
semuga dah dapat mendakap yang tersayang...
semuga dah hilang rindu2an tu...

he he he...
jangan lupa naik atas weighing machine tu...
kah kah kah....

MulutPayau said...

kalau kursus...perkara paling best ialah MAKAN..hehehe...

Cikli said...

sayang anak tinggal-tinggalkan

Pn Kartini said...

To my dear KakYus..@AB

Salam:)
Bio satu subjek yg memerlukan byk bacaan,memahami dan mengingat sesuatu fakta..dan andai telah diset diminda dr awal..maka apa2 yg senang mmg kan nampak susah..tapi andai didalami ilmu bio itu sendiri,mmg satu subjek yang menarik krn ia dekat pada kita....cuma minat pelajar utk subjek berkenaan tdk boleh dipaksa juga yaa..maka sebab itulah ada sekolah yang beri kebebasan utk memilih subjek BIO/Rekacipta/ICT/Prinsip akaun..
Ada juga pelajar cuba ikuti subjek Bio utk tempoh seminggu-dua.., andai dirasakan tidak sesuai dgn minat..InsyaAllah sekolah kan timbang permohonan tukar subjek lain..:):)

Pn Kartini said...

To my dear sis Kamsiah:)

Salam:)
Tapi terasa juga rasa sebak bila Aisha beritahu dia mimpi maknya balik umh dan tidur dgnnya...aduhaii..kesian lak ekk..sampai termimpi2..huhu

Pn Kartini said...

To my dear Teacher Basariah:)

huhuhu...bab2 kursus yang memerlukan bermalam tuu lee yang lemahhh skit semangat akak nii..aduhaii..:)

Pn Kartini said...

To my dear dik TK..:)

TAHNIAH dear!!
Dapat bb girl kiut miut !:)

Akak 'dipaksarela' jadi JU arr...hehe
utk pengajaran sains kreatif lagi inovatif gituuu..aduhaii..

Anyway...
Pantang elok2 dear!;)

Pn Kartini said...

To my dear KakZakie:)

Salam kak:)
hehehe...memang lain macamlahhh bila 1st time berenggang dgn Aisha tuu...hehe..

Yang bab makan 6X sehari tuu...memang tak sempat nak laparlah sis...mungkin nak pastikan cikgu2 nii bertenaga jeeee bila berkursus tu ekk..hehehhe

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waalaikumusalam kitak:)
MOga ktk sihat2 di sinun dan dipeliharaNya selalu..Amin:)

Kesian juak sesekali Aisha kena tinggal tukk....aduhai..
Ada kemungkinan juak bah kilonya bertambah..maklumlah kursus banyak guna minda..not utk fizikal..so sik terbakar mana kalori tuu..huhuhu

Pn Kartini said...

To my dear Kak Sal:)

Salam kak:)
Alhamdulillah....semua baik2 kak:)
agaknya mesti aman jeee kat umah tuu ekk...coz tak dek pok pek pok pek dari makbonda ..heheheh

Pn Kartini said...

To my dear mamaijat:)

Salam mama:)
huhuhuhuhu....sampai sekarang....alat timbang masih tidak ku sentuhhhhh...huhuhuuhu...takuttttttt.....hehehehhe:P:P

Selamat Bercuti mamaijat..
Take care yaa..

Pn Kartini said...

To my dear Kak MP:)

salam kak:)

Yessssssssssss...betul betul betul...
Yang paling feveret...desert nyaaa...best!;)

Pn Kartini said...

To Mr CikLi:)

Betul..betul tu...
Sesekali tinggal2kan..baru lah anak2 kan terasa sepi jee..bila tiada 'siren' bersiaran lam umah tu yaa..aduhaii:):)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran