CETUSAN MINDA

...Cepatnya!..



Semalam....
hinggalah ke hari ini...
terasa amat cepat jee masa tu berlalu
kejapppppp jeee!
Tup2...tgk jam kul 2.30pm....
sambung lagi kerja fikir memikir
tup2...dah nak pukul 6.30pm...
Hingga ke hari ini
bagaikan tak terkejar masa yang berlalu
memang cepattt jee
Yang pasti 
Tugasan masih belum sempurna lagi!!
Lum jugak siap2...
Masih dalam draft kasar lagi...
aduhaii....

...nak susun jadual kelas tambahan ni..kena betul2 ..kalau tak.., ada lakk yang tak puas hati!!Aduhaii

Nampaknya tertunda kejap tugas
sebab empunya diri kureng sihat skit
menunggu jam 2.40pm
untuk jumpa doktor jap...
erkk!


Sekian..
n3 sementara menunggu masa berlalu




24 comments:

nyanyisunyi said...

Assalamualaikum dear tinie,
dah jumpa dok ke...mudah2an kesihatan kembali pulih spt biasa...
memang rasanya dari awl tahun dh terasa sgt cepat masa berjalan...3 bln lg dah setahun...

kakcik said...

Assalamu'alaikum Adikku Tinie..

memang masa berlalu dengan sangat pantas sekarang ini. Syawal juga sudah hampir ke pertengahan...

Acik Erna said...

Assalam tini..semoga yang empunya diri cepat sihat.
rajin makan ubat ye

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga Allah kurniakan kitak kesihatan yang baik dan sembuh dari sakit yang dialami...amin

Memang benar, masa begitu cepat berlalu, kita tok dah berada dalam bulan Haji dan sik lamak gik sambut raya korban lak..

Moga kitak cepat sembuh...amin :)

Zaitun said...

Salam Tinie...jangan lupa makan ubat supaya cepat sembuh boleh sambung tugas yang tertunda.

Cikli said...

kenapa pula di opis saya, jamnya lambat bergerak?

Afida Anuar said...

Assalamualaikum my dear kak tinie..

a'aaa..cepat sungguh la ni masa tu berlari... oh..keje banyak sangat kot kak, jangan lupa rehat..moga cepat sembuh, InsyaAllah..

Setelus Hati Zinnirah said...

btl tu kak tini... mmg cpt sgt masa berlalu.. rasa mcm x cukup masa je nk siapkn sume keje.. huhu

missgee said...

Kak Tinie,
Pasal jadual nie memang
susah nak puaskan hati suma
orang..
Ada aje tak kena..
pasal tue telinga guru jadual..
Harus kebal..
Hati tue harus tabah..

abu muaz said...

sebab tu Allah bersumpah dengan Masa ya.

sal said...

assalamualaikum
my dear tinie..

selepas cuti raya maka kerja pun bertambah..

moga sedikit kesulitan dan kepayahan akan dapat diharungi sedikit masa lagi, insyaAllah..

MulutPayau said...

Mmng betul...cepatnya masa berlalu...rasanya terkejar2 nak buat sesuatu bnda...

p/s..semoga cepat sembuh yer..

Pn Kartini said...

Waalaikumusalam kak Ida:)

Dah jumpa doktor tempohari....ni masih lum habis berantibiotik niii..aduhaii:)

Betullah kan...tup tup tup...dah nak sampai penghujung tahun kan..cepatnyaa masa bergerak..

Pn Kartini said...

To my lovely sis..KakCikS:)

Waalaikumsualam kak:)

cakap pasal pertengahan syawal...nampaknya tini masih lagi ber'hutang' ni..lum ada kesempatan lagi nak mula puasa 6..:(

Pn Kartini said...

To my dear Kak Erna:)

Waalaikumusalam kak Erna:)

Moga akak sihat2 di sana:)

InsyaAllah kak..
now nak complete antibiotik nii...
Tksh ya sis:)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waalaikumusalam ktk:)
Semoga ktk sihat2 di sana..dan diberkatiNya selalu..:)

Memang cepat masa berlalu kan...
pe2..tksh kitak:)

Pn Kartini said...

To my lovely Kak Zai:)

Salam K Zai:)
Tksh sis..
Now..lam tempoh berantibiotik laa sis..suara dah nak hampir cam Ella dahh ni...hehehe...
Ops!bab tugas tertunda tuu...alhamdulillah..dah siap sis..tenang skit minda ni..;)

Pn Kartini said...

To Mr CikLi:)

ermmm...tak selalu gakk yang jarum jam tu bergerak cepat...
ada masa dan hari2 tertentu tuu...cam siputttttt jeee geraknya..aduhaii

Pn Kartini said...

To my dear Dik Fida:)

Waalaikumusalam dik:)

Nak kata byk tuu tak jugak..cuma mungkin terlalu fokus fikir nak susun jadual tuu haa...kalau boleh biar semua org puas hati..!

p/s:...tapi kan...edar jee jadual tempohari....awal2 dah ada yg tepon..komplain...:( kesian akak kan..huhuhu

Pn Kartini said...

To my dear..setulus hati zinnirah..

salam dik
kdg2 bila byk kerjanya..tak tahu kan..yang mana satu nak mulakan duluuu...aduhaiiii...

Pn Kartini said...

To my dear dik MissGee:)

Salam dear

Kdg2 kan..
nak juga letak jawatan..
biar yang byk komplain lakk ambil tgs akak ni haaa....;)

pe2...saborrr je lahh ekk

Pn Kartini said...

To Mr Abu Muaz:)

Sesungguhnya..manusia di dalam kerugian.........

Pn Kartini said...

To my lovely Kak Sal:)

waalaikumsualam kak:)

betul tu kak..
nak siapkan modul la..laporan itu ini lah..pelan strategik laa..latih tubi laa.kiranya..macam2 adaaaaa...

tksh yaa sis:)moga akak sihat2 di sana:)

Pn Kartini said...

To my dear sis MP..:)

Aduhaii..nak berkejar tang kerja satu hal..nak tunggu aura nak start kerja tu pun satu hal..aduhaiii..

p/s: tksh yaa...alhamdulillah,dah nak sembuh,cuma antibiotik lum habis lagiii...huhu

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran