CETUSAN MINDA

...Rest!..

( Ilustrasi Cerita Bergambar...Part II )
:)

Hari ini...dari pagi lagi...

PENAT!!!!!!!

Tertanya jugak.....Sebab semlm ke...??
(...sama tak kucing duk berurut dgn kucing yang atas tu..hehehe...)

Betul ke..selepas berurut kan rasa penatnya...
Ingatkan..makin cergas..!!aduhaii..

atau mungkin breakfast pagi tadi...
atau....
mungkin.... er....er..er

faktor usia yg dah 
TUA kuttt...!!
aduhaii...
Apa2...rest mesti cukup...!

                                                                 ermmmm...
Semoga teman kalian bisa merehat2kan diri...
Jangan memaksa diri sibuk dengan kerja jee...
(duk mengingat utk diri ini juga..hehehe)
sebab 
Rehat penting utk kesihatan yang optimum.!!!
Rehat bermaksud tidur yang cukup, selasa, tenang dan sedikit rekreasi 
di mana ia berkait rapat dengan fizikal dan minda. 
Rehat yang cukup membolehkan kita kembali segar dan bersedia melakukan
tanggungjawab dengan lebih baik dan berkesan...
InsyaAllah..
:):) 

14 comments:

Abd Razak said...

Salam..:)

Apa khabar kitak? Harap sihat dan dah pulih dari rasa keletihan.

Biasanya begitu lepas jer berurut badan akan merasa letih dan lesu. Ada orang tidak begitu. Apa pun kitak rihatlah byk2.

Take care & moga pulih seterusnya..:)

kakcikseroja said...

Salam Tinie my dear..

Mengikut pengalaman kakcik, berurut adakalanya membuatkan kita teramat letih dan kehilangan tenaga..

Rehat ya.. semoga segera segar semula :)

kak Erna said...

tini..selepas berurut memang akan rasa letih..kadang2 ada yang sampai demam..kata orang demam urat..

maiyah said...

gambar2 tu wat sy mengeletek nih wakaka

Afida Anuar said...

Alahaii k.tinie..
chuuumellnyer..
hehehe...

maksud fida gambar2 tu..kak tinie pun chumel gak:D

mohamadkholid said...

salam, comel gambar2 tu

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak..:)
Thanks..:)Agaknya sebab dah lama tak berurut2 nii...penat lain macam jekk..aduhaiii
InsyAllah..kan rehat sepenuhnya..:):P

Moga kitak sihat di sinun:)

Pn Kartini said...

To My lovely KakCikS..:):):)
Thanks sis..:)
Sebab sebelum ni tak penat camtu..aduhaiii..
InsyaAllah sis..
Rehat sambil2 ziarah blog..:):):)

Akak take care yaa..Muaahhss!!:)

Pn Kartini said...

To My lovely kak Erna..:)

Alhamdulillah sis..tak sampailah kepada demam urat tu..tapi mai simptom lain lakk..aduhaii..2-3 hari ni cam di awangan jekk..not stable!!aduhaii..:):)

Pe2..thanks sis..:)

Pn Kartini said...

To My lovely Maiyah..:):)
Aduhaiii..sukaanya buat Maiyah tersenyumm ...:):):)

take care dear!!

Pn Kartini said...

To My lovely Dik Fida...
ye ye ye ye chumel chumel chumel ekk..
Tapi tidak utk akakkkk yee..:P

Take care dear!!!

Pn Kartini said...

To Mr MohdKholid:)

Thanks..
Tksh juga sudi memberi komen di sini..:)

piewahid said...

kelakor betul tengok gambar kucing berurut dgn tido tu :D

Pn Kartini said...

To Mr Piewahid:)
sebab kelakor + cute laah yg buat kucing tu masuk lam blog nii..aduhaii..;):)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran