CETUSAN MINDA

INDAH DI MATA.....



flowers myspace orkut friendster comments

flowers myspace orkut friendster comments


16 comments:

Melor said...

salam perkenalan. cantik gambar tu. melor suka tgk sebab melor sgt suka bunga ros

annie said...

salam tinie, cantik bunga rose tu tapi awas! ada duri...

kakcikseroja said...

cantikanya mawar tu.. Tinie tak nak hadiahkan kat kakcik ke? (yang segar punya..) :)

maiyah said...

mmg terapi ni tgk bunga.. sukerrr

Abd Razak said...

Salam..:):)

Ermmmmm..

Teringat masa belajar dulu...bersiar di taman bunga rose, subhanallah sungguh indah bermacam rupa bentuk dan warna..

Atas keindahan rupanya dijadikan hadiah buat seseorang..

Moga kitak sihat..:):)

piewahid said...

subhanallah, cantiknya...:)

Pn Kartini said...

To My lovely Melor..:)
Salam perkenalan..Tksh sudi ke sini yaa..
Sgt menghargainya..:):)
Semmgnya ros satu ciptaanNya yang indah..:):)

dz said...

very nice photo.

Pn Kartini said...

To My lovely Sis Annie..:)
Begitulah kiasannya..
:):)
Moga sis ceria2 selalu..:)

Pn Kartini said...

To My lovely kakCiks..:):)
Cantikkann..:)Sukaaaa..
Andailah dapat kuberikan ia..
:):):):)

Pn Kartini said...

To dear maiyah..:):)
Mengagumi keindahan ciptaanNya...:):)

Pn Kartini said...

To Mr abd Razak..:)
Pasti ia memberikan satu kenangan terindah buat kitak yang akan dikenangi sepjg hayat..:):)

memang rose cantik kan..:)
Suka..:)

Moga kitak sihat juak di sinun..:)

Pn Kartini said...

To mr PieWahid..:)

Kecantikan dan keindahannya membuatkan rasa syukur dan kagum akan ciptaan Yang Maha Esa...

Pn Kartini said...

To Mr Dz:)
:)
Thanks..:)
semmgnya bunga rose cantik ..
walaupun kering terkulai..
namun kewangiannya tetap kan segar selamanya..:):)

kak Erna said...

tini..cantik sunggoh,,kagum juga dengan kepandaian tini..letak bunga kat n3 siap bertukar2 warna lagi..

Pn Kartini said...

Salam sis Erna..:)

Rose memang cantik dipandangan mata kann...
Tapi tentang kepandaian tu..alahaii..akak pun boleh buat juga sis..sbb juz copy codenya..then paste jek ..:):)
Sis cubalah ke..:
http://www.jucoolimages.com/

mesti akak lagi2 pandai nanti..:):)
...anyway Thanksssss!!Muahss

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran