CETUSAN MINDA

Menghargai & Dihargai....TQ..!


Terimakasih untuk semua teman
Yang setia di sini...:)
Walau pun mungkin blog yang dipaparkan tidaklah seindah mana..
Hanya nukilan dari apa yang tercetus diminda..
Namun kedatangan kalian ke sini amat dihargai
Hanya ucapan Terimakasih atas segalanya..
&
Jutaan terimakasih jua kepada teman atas kesudian memberi
award untuk blog Cetusan Minda..:)
:
:
:
Daripada
Sis Ani -kerdipan Rohani

 Award tiara....Thanks sis..:)

Daripada : TK- Postcards From M'sia  & 
Sis Kamsiah - Detik2 Indah Dlm Hidupku
Thanks TK & sis kamsiah..:):)

   &
Bloggers yang akan menerima award Top Blogger 2010
khas buat teman yang sememangnya
tetap di hati...dan sebagai tanda menghargai kalian:

 1.  Kak Ani - Kerdipan Rohani
2. Sis Annie - Dyjatt
3.IbuHani
4.KakCikS
5.  Dik Fida
6.  Klcitizen
7. Sis Hazeleyed
8. Riesna Zasly
9.  Sis Idalara
10.  Sis Yati Shariff
11.  Maiyah
12.  KakLongSha
13.  Mamawana
14.  Mr Abd Razak
15.  Mr One Zaba
16. Mr PieWahid
17.  Mr Jinggo
18.  Sis NJ
19.  Dik Maiza'Joe
20.  Cikgu Yang Azmah
21. Sis Erna
22. Pn Tirana

( Mungkin nama yang tersenarai sudah pun menerima award ini..
Anggaplah ini sbg cenderahati sbg tanda menghargai kalian....)

Untuk TK..tksh sekali lagi utk award yg ke-3 ini...:

Ada syarat untuk menerima award..
Antaranya  :
Publish photo anakanda  ....:)


Anugerah dariNya..:
1- Danial Aizad -Tarikh lahir : 16 Mei 1997

2.Nur Fathiah Aisha-Tarikh lahir  : 8 Oktober 2005

Penerima award utk hot mama bloggers:
Samalah senarai di atas yang bergelar MAMA ..
opss!!Utk papa yang tersenarai tu..maaf yaa..
Just utk mama bloggers ..:):)

14 comments:

kak Erna said...

tini..cantik betul tiara tu..terima kasih..nama akak termasuk senarai..

Abd Razak said...

Salam..:):)

Terima kasih atas anugerah terhormat dari kitak..

Sik ada lain yang kamek mauk berik, hanya doa, semoga Allah anugerahkan kitak kasih sayang dariNYA dan redha atas semua amalan kitak..ameen

Moga kitak terus sihat..:):)

Ibuhani said...

TQ Tini .award tu k.ani letak dlm N3 berlabel AWARD ye..... :)

maiyah said...

makasih.. sgt dihargai

Afida Anuar said...

Salam kak tinie..owhh terima kasih sangat2 atas award..rasanya yang baru-baru ni fida tak smpat amik..xpe2..fida amik yg ni...terharunyer

PS:sapa kata blog akak ni tak indah?indah la akak..tenang je..

piewahid said...

t kasih byk2 atas sgala ingatan dan penghargaan. :D

Kunang-Kunang said...

Salam Sis Tinie,

Terima kasih atas ingatan dan sudi berikan award tu pada kak ani.

Akak dah ambik kejap ni.

Pn Kartini said...

To my lovely sis Erna..:):)
sebagai tanda menghargai persahabatan di sini..:):)
Moga sis diberkatiNya selalu...:)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak..:):)
Sentiasa mensyukuri padaNYa dianugerahkan teman2 yang sentiasa mendoakan kesejahteraan utk sahabat..:):)

Terimakasih ...moga dirahmatiNya selalu..:)

Pn Kartini said...

To My lovely sis ani..
Sama2 kasih sis...tksh atas persahabatan..:)

Pn Kartini said...

To my dear Maiyah..:)
MOga maiyah bahagia dan dilindungiNya selalu..:)

Pn Kartini said...

To my dear dik Fida..:)
Alhamdulillah...kesampaian jugak award tu pada dik ekk...

heheh..blog akak nampak tenang ekk..heheh..i thot..cam kelam kelibut jekkk...:):)anyway dear..THANKS:)

Pn Kartini said...

To Mr PieWahid..:)

Sama2 kasih..Thanks kerna sudi memberi komen di sini ..dan ikuti blog yang tk sebrp ni..:):)

Pn Kartini said...

To My dear Kak Ani..:)

Thanks sis..atas segala luangan masa utk ke blog ini..walaupun mungkin sibuk dgn kelas...Semmgnya amat tini hargai...Tksh kak..:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran