CETUSAN MINDA

......Dialog Superb!.Lawak Jap....

Bila musim hujan camni..pergerakan pun terbatas...MySpace.maka terperap di dalam umah melayan kerenah anak dan juga berinternet...Bila dah berintenet,pelbagai bahan yang ada...kiranya maklumat sememangnya di hujung jari...juz click..!ermm..
Antara yang menarik perhatian..Satu dialog....agak lucu bila dibaca...Bukan pe..penggunaan bahasa sainsnya..
                ....Memang Superb!!MySpace



DIALOGNYA...:

AkuMySpace 
  Kasihku, ketumpatan cintaku padamu ialah jisim hatiku    dibahagi isipadu jantungku.Masihkah kau tidak membuat 
 sebarang hipotesisnya??

Mu MySpace:      
 Aku tidak percaya kepadamu kerana kau ada kekasih baru untuk menjalankan  tindak balas penggantian ke atas diriku.


Aku MySpace 
Kau jangan salah ertikan kecerunan garis lurus hatiku ini,kerana aku dan dia masih lagi unsur dan bukannya sebatian.

Mu MySpace:     
 Tapi, aku berasa seperti kasihmu berkadar songsang dengan kesetiaan yg kuberikan.


Aku MySpace:     
Tapi, cintaku padamu adalah pemalar!

Mu MySpace:
Aku masih belum mengerti lagi kerana penyelesaian yang kau berikan masih lagi  belum ada kesahihannya.




Aku MySpace:      
Tapi, aku mengamalkan hukum newton ketiga di mana tindak balas cintaku bersamaan dengan cinta yg kau berikan.


Mu MySpace:  
    Kau jangan bohong! Aku telah mengetahui bahawa kau adalah 'random' yg mempunyai  janji-janji manis yg bergerak secara rawak.



Aku MySpace:      
Itu adalah fitnah yg telah tersebar melalui   proses pencaran  dan perolakan.


Mu MySpace:       
Tetapi, mengapa kau membuat tempoh perhubungan kita mengalami rintangan?


Aku MySpace:   
Aku harus menggunakan perintang  boleh laras untuk mengurangkan rintangan itu.

MuMySpace :      
Adakah kita akan berpadu secara kimia?

AkuMySpace :  
Itu masih belum diketahui, tetapi hasilnya 
nanti dapat dilihat dengan menggunakan  mikroskop  cahaya maupun mikroskop elektronnya


MuMySpace:
Aku khuatir kau akan bertemu dengan yg lebih aktif dan bertindak balas dengannya.

AkuMySpace 
Nampaknya, kita sedang bercinta tiga segi dan haruslah  menggunakan hukum-hukum penyelesaian segi tiga
                 untuk menyelesaikannya.

MuMySpace :
Tapi, aku telah memberi cintaku dalam magnitud dan arahnya sekali. Masihkah kau tidak percaye?

AkuMySpace:  
Ya, aku percaye. Tetapi aku mahu  semua itu dalam bentuk lazim.

MuMySpace:     
  Itu semua boleh diabaikan, yang aku mahu ialah tempoh     perhubungan kita harus mengalami pecutan yg seragam.

MuMySpace 
Kau membuat kemarahanku meruap-ruap. Nanti bila tekanan ku melebihi tekanan udara, kau jugakk yg susah kerana aku akan mengalami kelebihan hormon adrenalinnya!!!.

AkuMySpace :
Aku sekarang bukan aku yg dulu lagi, 
 aku telah mengalami spesies pria parasit yang terhebat..

MuMySpace 
 Kau betul-tul menyakitkan hatiku ini. Kusangkakan kau intan,   tetapi  rupa-rupanya kau grafit yang hampehhh.. !!!
 Nyah kau dari sini.Kusesarkan kau dari alamku..!







MySpace
                Biarkan aku sendirian........ !!!
















LISTEN TO QURAN

Listen to Quran