CETUSAN MINDA

CONGRATS..!!

To My Dear Son....



myspace layouts images
***
....."Kenapa Mak senyum jek.."..
Kan ke Jad tak dapat 5A..!!
..."Dah tu rezeki kita...memang Tuhan dah tetapkan ...
Alhamdulillah..."
.............&............
Barulah nampak keceriaan di wajahnya semula...
~ Jad UPSR 2009 ......4A1B~






22 comments:

ikan emas said...

Tahniah utk Jad
Tahniah utk mama Jad


Tu pun memang hebat!

maiyah said...

alhamdulillah.. mamanya kene blanja makan nih :D

Abd Razak said...

Assalamualaikum...:)

Alhamdulillah...Tahniah buat anak kitak, moga terus cemerlang dlm pelajaran...:)

Moga ilmu yg Allah kurniakan itu menjadikan anak kitak insan yang Rabbani..

Sori lambat baruk bangun tidur :):) tidur awal tek penat

ZOOL@TOD said...

Tahniah utk Jad & Mamanya

MaizaC'Joe said...

salam my lovely sis

congrats Jad.. moga menjadi anak soleh dan hebat.. utk mama Jad pun congrats gak..


-maiza-

abu muaz said...

tahniah anakanda jad.Usaha lagi insyaAllah anda nanti cemerlang diPMR.

Pn Kartini said...

To..ikan emas:)
Tq dear..doakn kejayaan utk hr mendtg..:)

Pn Kartini said...

To Dear Maiyah..:)
Jad tak tau..yg mamanya dah tahu resultnya sblm dia tahu..!!Tup2 dah ada favourite pizzanya!!:):)

Pn Kartini said...

To Mr Razak..:):)
salam...Alhamdulillah..:)
Mudahan2...semoga yg utamanya mnjd ank yg soleh!!Tq..doa2kn yaa..

Aduhaii kitakk...bz lglh yaa..kesian kitakk owhh..penat!g cuti lah kitakk..rest!:)

Pn Kartini said...

To Mr Zool..:):)
Tkasih..
Actually Jad ada jgk tu..suruh buat semak semula yg dapt B tu..Tapi mak dia je cakap dah rezeki dapat camtu..dah betul dahh penyemak buat!:):)

Sha said...

salam:)
tahniah utk Jad, mamanya.
Smoga menjadi anak yg cemerlang dan terbilang.

Pn Kartini said...

To My Lovely Sis Mai..
tq dear..:):)..syukur sgt2..:):)
Itulah kehendak mamanya..menjadi anak yg soleh!InsyaAllah..:)

Pn Kartini said...

To Mr Abu Muaz..
Tq..sesungguhnya masih jauh perjalanannya lagi..Moga dpt ditempuhi dgn jaya..:):)

Pn Kartini said...

To My dear Sis Sha..:):)
Tksh kak..:)
Memang tak senang duduk dibuatnya selagi result tak dapat..
Kiranya sekarang Alhamdulillah..syukur..!
Now..fikir kejayaan ank didik lak yg ambil SPM tu...Moga mereka juga berjaya!:):)

ONE ZABA said...

tahniah buat jad dan omaknya. moga lebih cemerlang pada masa hadapan.

Pn Kartini said...

To Mr One Zaba:)
Tkash..itulah harapan ayahbonda..melihat ank mereka berjaya..:):)

hazeleyed said...

Ass-salam...Tini
Harap tak terlambat Kak Hazel nak ucap tahniah kepada anakanda Jad.
Tahniah juga buat mamanya TIni. Pasti disebalik kejayann anak adalah Ibu dan ayah yang tak putus berusaha dan berdoa.
Ianya pasti petanda awaluntuk kejayan yang seterusnya. InsyaAlah

Pn Kartini said...

Salam Sis Hazel..
Tksh sis..
Semoga kejayaan utk anakanda dunia dan akhirat..begitu jua utk permata2 hati sis...moga mereka diberikan kejayaan itu..:):)

zai said...

Salam Tini..

Tahniah utk Jad sbb dapat 4A 1B ..sama dgn result Standard 5 untie zai(dulu tak ada UPSR) hehehe..harap2 Jad akan tingkatkan usaha utk menjadi role model (ikon malaysia) one day..siapa tahu kan ?..

Pn Kartini said...

Salam Zai..:)
Tq dear..wakil anakanda..:)
Tulah..moga anakanda ada motivasi itu lam diri..:):)

dz said...

alhamdulillah

5A tak semsetinya tak dapat keputusan yg abik masa akan datang

Pn Kartini said...

To Mr Dz:)
Tq..:)InsyaAllah...semoga ia bisa membangkit smngtnya untuk terus maju..:):)Tq:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran