CETUSAN MINDA

Harapan......




~......ku mengharap Ramadhan kali ini..
.............penuh makna......~

30 comments:

Afida Anuar said...

Salam my dear kak tinie.

eh lagu raihan..ada muka aidil..hehe..

PS: fida pun suka lagu ni;)

Abd Razak said...

Salam kitak..:):)

Semoga kitak beroleh kesihatan yang berpanjangan dalam menjalani ibadah puasa serta sentiasa dalam rahmat~Nya.

Alhamdulillah, kita sudah melepasi fasa yang pertama iaitu 10 hari yang isinya rahmat dari Allah SWT untuk orang yang benar-benar berpuasa.

Ya Allah, anugerahkanlah kami kebaikan hidup di dunia dan di akhirat, serta peliharalah kami dari api neraka. Campakkanlah ke dalam hati kami taqwa agar kami benar-benar taat kepada~Mu..amin :)

Pn Kartini said...

Salam dear..

ermmm.....minat ekkk..heheheh

p/s: kiranya lagu ini ditujukan buat fidalah..dgn ucapan...jaga diri baik2..!!:)

Afida Anuar said...

ahaaa..sedang berkumandang di ikim lagu ni;)....

fida dengar ikim online..dan dan terus masuk blog kak tinie...

hehe... thanks akak..u too take care..muahhh..

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Salam:)

Moga kitak sihat di sinun:)Tksh utk doa kitak tuk:)

Alhamdulillah...terasa sekejap masa berlalu...

Sebegitulah pengharapannya...agar memperolehi keberkatan Ramadhan dan dianugerahi ketaqwaan yang bisa tersemat di sanubari...:)

tksh kitak:):)

Pn Kartini said...

To my dear dik Fida..:):)

ermmmmmm....kebetulan lak kann..:):)
:)muahhss gak!

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

Salam Tini,
Ramadhan panjang lg nih, banyak lagi usaha nak memaksimumkan ibadah, megumpulkan pahala dan mensucikan diri. Peluang terbuka luas tp ramai nampaknya dah sibuk dgn persiapan raya. Akak memilih utk sgt bersederhana tahun ni. Biar simple tp meriah, insyallah.

tajnur said...

Assalaualaikum wbt
Sebagai seorg Islam, semmgnya kita sangat2 berharap dari Allah SWT supaya menerima amalan2 kita bukan setakat bulan Ramadhan saja. Biarlah Ramadhan kali ini lebih baik dan bermakna dari Ramadhan2 yg telah berlalu dan iarlah Ramadhan2 yg mendatang memberi amalan yg lebih bermakna. Tak sanggup kita menemui Allah SWT dlm keadaan bersalah dan muka bermasam-kerut (Surah AlInsaan:10 Kami sebenarnya takutkan Tuhan kami, takut Dia kenakan kami azab hari yang padanya muka orang-orang yang bersalah: Masam berkerut-kerut.`
Wallahualam

mamawana said...

Salam

Tersangatlah suker lagu ini. Semoga kita terus memohon dan beramal mengharapkan keampunanNYA.

deena farhana said...

salam rindu buat kak tinie..

maaf dah lama deena x berkesempatan nak jenguk blog akak...deena pun suka lagu ni :))

Zaitun said...

Kak Zai pun suka lagu ni.

Sama2 kita mengharap keampunannya.

TK said...

Lagu ni mmg sedap and syahdu..
Semoga kita manfaatkan Ramadhan kali ini sebaiknya..

ieda said...

minat jugak ...
semoga ramadhan kita kali ini mendapat keberkatan dari nya .. aminnnn

Melor said...

sejuk je telinga dengar lagu tu

hazeleyed lady said...

Semuga dimakbulkan segala niat dan hajat...

alehkayong said...

salam ,

feel dan penuh pengisian ,terikasih pn kartini.

semoga kita sentiasa dipelihara Allah

penjejak maya said...

salam,

nak dengar lagu ni gi je blog saya non stop lagi hehe..

Werdah said...

Salam Tinie.

Sedar-sedar dah 11 ramadhan hari ini, sangat cepat masa berlalu, banyak lagi yang tak dibuat,

Mudah2an kita dapat melentur nafsu yang selalu membelenggu diri..

Pn Kartini said...

To my lovely sis Yati:):)

Salam sis..:)
Moga akak sihat2 di sana:)

InsyaAllah..semmgnya keberkatan di bulan ramdhan adalah hadiah dariNya utk hamba2Nya beramal padanya dng melipat ganda pahala...

Bagus tu sis...sederhana tapi meriah:):)suka:)

Pn Kartini said...

To Mr Tajnur:)

Salam:)

Panjang huraian dari saudara ..:)
Tksh..
Sebagai hambaNya itulah cita2 ..
mengharap keampunan dari Maha Esa..dan amalan yang dilaksana diterima di sisiNya jua...:)

Pn Kartini said...

To my lovely mamawana:)

Salam maa...:):)

Suka juga..:)

InsyaAllah..mudah2nya diperkenan segala pengharapan dan amalan kita..:)

Pn Kartini said...

To my dear Dik deena farhana:)

Salam rindu juga utk deena..

Maafkan akak juga yaa...rasanya lama akak tk bertandang ke teratak deena juga..

Sama dgn akak kann..suka dgr lagu Raihan ni:)

Pn Kartini said...

To my lovely Kak Zai:)

Salam:)

Rasanya ramai yang suka akan lagu ni..:)

Mudah2an Allah perkenan apa yg dipinta...menerima pengampunan dariNya jua...InsyaAllah

Pn Kartini said...

To my dear Tk:)

Salam:)

Betul tu ..syahdu tika mendengarnya:)

InsyaAlLah..terisi dgn keberkatannya..

Pn Kartini said...

To my lovely dik ieda:)

Salam:)

Amin...mudah2an dimakmul olehNya jua...:)

Pn Kartini said...

To my lovely Pn Melur:)

Betul tuu...mendamaikan gituu,..:)

Pn Kartini said...

To my lovely sis hazeleyed:)

Salam sis:)
Moga akak sekeluarga dalam keadaan sihat sejahtera..:)

InsyaAllah..sesungguhnya Dia Maha Penyayang..Maha Pengampun...
Moga diperkenankan...

Pn Kartini said...

To mr alehkayong:)

Salam:)

InsyaAllah..mudah2an

Pn Kartini said...

To Mr Penjejak Maya:)

Salam:)

Itulah..kebetulan pula bila publish n3 ini..bila singgah ke blog PM..tersenyum dgr lagu yang non-stop tu...suka.:)

Pn Kartini said...

To My lovely KAk Werdah:)

Salam sis..:)

Begitu cepat kan masa berlalu...
Hari ni dah masuk hari 15!...

Mudah2kan terisi dgn keberkatan dariNya....

....sis..utk pertanyaan akak tu:):)..tini di Trg ni..:):)
...maaf yaa kak..lambat balas sbb kekangan masa ..tp insyaAllah cubakan diri menjawabnya..:):):)

Moga akak sihat di sana:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran