CETUSAN MINDA

Tertarik Pada Yang Menarik....








14 comments:

annie said...

Salam Tinie, selamat bercuti...syoknya kan, sama2 kita cuti ari ni, cepat je akak buat n3 baru, hehehe.....moga ceria, tak jalan2 ke mana2 ke?

Pn Kartini said...

Salam sis Annie:):)
Selamat bercutiii..!!:):)
Nampaknya tak ke mana2 kutt..sebab byk benda nak buat laa sis..buku aturcara laa..nak marking paper laa..dan nak update bloggg laaaa..hehehe..
Pe2 MOga sis happy & ceria selalu juga..Thanks sis..Muahhsss..!!:):)

Ibuhani said...

tertarik ngan gmbr kucing yg persis Merah ku itu......hehehe....slmt bercuti cikgu kartini :)

TK said...

Lawanya gambar2 tu. If only I can take pictures like that kan? I kan suka gambar2 ni. BTW, x balik Terengganu ke?

Riesna Zasly said...

salam kak tini

paling suker yang ada ladybirds tuh...

akak masih balik cuti ye
selamat berholiday

Abd Razak said...

Salam..:):)

SubhanAllah...cantiknya..:) Ya Rabb, alangkah hebatnya penciptaan-Mu!

Allah SWT telah menciptakan semua makhluk di bumi ini merupakan salah satu bentuk keagungan-Nya.

“Bukankah telah kami jadikan bumi itu terbentang. Dan gunung-gunung sebagai pancang-pancang. Makhluk yang berpasangan-pasangan. Dan telah Kami jadikan tidur kamu untuk berlepas lelah. Dan telah Kami jadikan malam sebagai pakaian. Dan telah Kami jadikan siang untuk penghidupan. Dan telah Kami bangunkan di atas arah kamu tujuh langit yang kokoh. Dan telah Kami jadikan suatu Pelita yang terang benderang. Dan telah Kami turunkan dari awan air yang bercucuran, kerana akan Kami keluarkan dengan dia biji-biji dan tumbuhan dan kebun-kebun yang subur”(Q.S.An-Naba 78:6-16)

Cuti kitak polah apa..:):):)

dz said...

very nice photos.
Selamat bercuti

maiyah said...

mmg menarik.. tp yg no 6 tu geliiiii hehe

Pn Kartini said...

To My lovely Sis Ani..:):)
Cute kann kucing tuu..:):):)
Thanks sis..tapi cuti2 pun ada jgk keje sekolah yg nak dibuat..:):)

Pn Kartini said...

To my dear TK..:):)
Alahai dear..akak rasa pic2 TK apa kurangnyaaa..lawa pee..;):)
Balik Trg??:):):)
ermmmm.....psstt!!akak mmg dah kat Trg nii..:):):):)
Pe2 Slmt Bercuti ..:)

Pn Kartini said...

To My lovely Riesna zasly:):)
LAdybird mmg cantik kann..:):)
ermm...akak walau cuti2..tp ada keje sekolah jgk niii..aduhaiii..:)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak..:)
Tq utk penambahan tukk..:)
Betapa indah dan unik ciptaanNya..Syukur padaNYa...:)
sesungguhnya Dia Maha Agung..

Polah apa???Duk umah jek nii..sik ada pe2 plan ..:(

Pn Kartini said...

To Mr Dz:)
Yang cantik itu membuatkan kita terpesona melihatnya..lantas memanjat kesyukuran padaNya atas kurniaanNya ini..:):)

Thanks..Moga sihat2 di sana..:)

Pn Kartini said...

To My lovely Maiyah..:):)
Ooo...geli yaa...:):)
aduhaiii..:):)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran