CETUSAN MINDA

Gelak Jap..:):)...




** Ada jugak yaa..spesies kucing camni ekkk..
asyik terkejutt jekk!!
:)
C.U.T.E!!

10 comments:

Abd Razak said...

Salaam..:):)

Nya nang ada...:):):):)

Kuching terkejut :):)

Moga kitak sihat, ceria hendaknya :)

annie said...

alaaa...comelnya, penggeli lah tu..kucing Tinie ke?

NJ said...

alahai tinie comey kucing tu ek... tapi akak x brape minat kucing bukan x suker tapi geli ler pulak, dan lg kalau bab bauan dia tu yg x tahan..ermmm...
Kalau jaga elok ok la..

ZOOL@TOD said...

Comelnya. Saya amat meminati kucing, tapi dek kerana isteri saya alah kepada bauan najisnya, saya tidak memelihara haiwan jinak ini lagi.

maiyah said...

hehe.. tucing mmg suka tokojut

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak

Memang ada..tapi kucing tukkk pelik benar terkezutnya..hehe:):)

Moga ktk sihat :)

Pn Kartini said...

To Sis Annie:)
Owhh..tinie tak dek bela kucinglah sis..:)setakat suka jekk..:)
Cute kan..:)

Pn Kartini said...

To Sis NJ:)
Aa'ahh..comel!
Tini tak suka kucing jantannya..pantang tengok dinding skit!!eeiiii..ada jekk tabiat buruknyaa..alahaii..

:):)Tapi yg kucing ni..cute!

Pn Kartini said...

To Mr Zool&Tod
Setakat suka..tp kalau nak bela rasanya tak kut..sbb bulunya tuu..+ bau "wangi" najisnya..aduhaii:):)

Pn Kartini said...

To dearMaiyah:)

tapi yang ni nampak pelik lakk terkojutnya haa..:):):)cute+ kesian lakk diaa..hehe:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran