CETUSAN MINDA

...."TERBAWA" balik!....


:P
Harap teman sekalian masih ingat n3 lepas
tentang Checklist Isteri Bekerja!
Antara senarai berkenaan
Mungkin 1 tabiat tuan blog susah nak elak..
iaitu....
:
:
:
:
:
V
...ter'bawa' balik kerja ke rumah!!
erk!
:P:P


Dalam pening nak buat itu ini...
Beralih kejap ke blog
Tapii!!
bila masuk je blogger dashboard..nak taip n3 ni
Aikss!!
Lain lakkk formatnya!
UHHhh!!
Tak suka!!
Sebab lum 'mesra alam' lagi dengan setting baru nii..
GRRrrrr..!


Anyway..
Untuk  teman sekalian
Maaf ya...
andai belum  berkesempatan menjenguk blog kalian...


i'm very busy right now...
uhh!
:(


4 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Senyum kamek baca N3 kitak tok, ter'bawa' balik tu bukan saja-saja nak balik owhhh...tanggungjawab perlu juga disiapkan, so say sorry to your hubby then..:)

Moga kitak sihat dan dipermudahkan dalam segala urusan kerja kitak...aamiin :)

Acik Erna said...

salam tinie..ye la..ada ke istilah 'terbawa' he he
akak pun pening tengok blogspot baru ni

Teacher Basariah said...

saya kalau dah terbawa balik selalu tertinggal pulak..haha..so takleh bawak balik..naya nnt..hehe

Cikli said...

Bawa balik kerja takpe, jgn bawa balik masalah.

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran