CETUSAN MINDA

Tewas Jua Akhirnya... :(

Hari ni..,jamuan perpisahan PK1 diadakan.

Seperti biasa ..org yang duk bersebelahan mesti lee "musuh ketat"..hehe..
Tak tau lee apsal kita org asyik gelak jekk...nak2 masa makan kat meja..Kawan tu tanya jgk "apsal kita gelak2 ekk..bimbang lakk..!"...i senyum jeklah dgr kata2 tu..
dan cam biasa ,hobi sampingan..ambil gambar2 dgn tepon ni haa..ermm
..

Dari Jauh....Yg Dirai..

Saja nak sakat "musuh ketat"..hehehe :
santapan pertamanya..
santapan keduanya
..& santapan ke-tiganya...!Lepas tu baru
'menyerah kalah"..hehhe


dan...santapan 'jurukamera":
pembuka selera..seblm ambil nugget ikan yg dikatakan sedap..+ cheese cake..
ermmm....kenyang terusss!!!
+ hot tea...ermm

Masa ucapan terakhir PK1..didgr dgn rasa minat..maybe lepas ni dah susah nak dgr alunan suaranya yg sentiasa bersemangat!!
Then tiba penyampaian hadiah..

...PK melihat kad besar!!.erm..

dan saat yang dinanti2 ...sessi bersalaman...
fuhhh.....apsal lee sebak lakk jadinya..dan bila makin tiba nak bersalaman dgn Pk1..
alamakkkkkkkkkkk!!tak tahannn maaa....Terusss hujannn!!aduhaii..sensitif toiii akuu..eeii!
Tewas jgk akhirnyaaa...fuhhh...
Pk lam pada tu..masih lagi puji kad besar tu cantikkk!! ermm..:)
First time salam cium tangan PK...!!!!

Kepada PK...memang terasa kehilangan....!
Sure will miss U...



Ok..ok..ok...coollllllllll!!

To my friend..merangkap "musuh ketat".....
"patut pun kita gelak....rupanya "hujan" mau turun maa" :P

pimp myspace profile


4 comments:

sis_nita said...

waaa..
menu musuh ketat tuuu..
meriahnyerrr..
heheh!

Pn Kartini said...

hehehe..tak pe..sekali sekala jek tuu.. :)

Abd Razak said...

Salam...:)

Bestnya jamuan ya...

Pn Kartini said...

Salam..:)
Biasa jakk..:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran