CETUSAN MINDA

Siapa Nak Exam niii...??!!#@

Agaknya kalau ikutkan perasaan..memang rapuh..bila berhadapan dengan pelajar yang masih tiada kesedaran utk berubah sikap..!! Sentiasa ada sikap MALAS..kalau dulu semester pertama ..maybe boleh dimaafkan..ni dah masuk semester 2..sikap masih SAMA!!!Kalau nota yang dah diberi semasa cuti dan masih kosong,suci lagi bersih jekk.....dan nota tu jgk disusun dan distaple sendiri oleh gurunya....siapa yang masih lagi blh bersabar...maunya terencat maaa!!!...
Dalam hal ini..siapa yg akan dipersalahkan sekiranya sikap acuh tak acuh pelajar membawa kepada 8E atau mungkin fail F9 utk subject berkenaan???Apa guru yg tidak berkualiti???Adakah guru tidak pandai mengajar??Adakah guru gagal dgn tanggungjawabnya???...??!!@#%$eeeii...!
ermmmm......kalau banding nota guru dgn students ..rasanya macam guru yg nak ambil exam..kalau dibanding guru yg membuat persediaan dari pukul 5..dgn pelajar yg masih melayan mimpi2 di subuh hari..rasanya..guru yang dapat top student!!!EEEiii....siapa yg nak ambil exam niiiii....??!!!
fuhhhh...........

Nota guru..Plant Reproduction
Formation of : Embryo Sac & Pollen Grain...

.............So..Salah siapa kalau masih ada yang gagal...??Fikir2lah......

myspace layouts


LISTEN TO QURAN

Listen to Quran