CETUSAN MINDA

..Serba Haru-Biru!..


Hari ini
Baru sedikit rasa tenang bila melepasi tempoh berkem..
&
Datang ke sekolah...dengan hati berbunga-bunga
Tup-Tup...!!
Terbaca memo 
" Semua guru berkenaan diminta hadir ke taklimat SSQS"
ermmm...
Maka terbayanglah sudah...
Satu lagi amanah utk dilaksanakan
iaitu menyediakan bahan bantu mengajar mengguna multimedia gituuu...
Actually...
Memang minat juga untuk belajar buat BBM ni..
Harap nanti dipermudahkanNya!
InsyaAllah...

So...
Sekarang dalam proses mencari bahan itu ini!
ermm...
Melencung jappp ke blog CM ni...
So..
Untuk santai2 minda jappp..
:
:
:
:
:
V
Al-kisah Pompuan 1!

Kadang2 memang banyak soalannya...
Dan kdg2 bertubi-tubi pertanyaan selagi jawapan tidak menepati 
kehendak hati
Dan adakala jawab ini salah..jawab itu pun salah..heheh
Serba tak kena!
Bagi yang tak tahan...boleh pening jugak dibuatnya!

Contoh di bawah niii haa..
:
:
:
V
G- Should i cut my hair short?
B- Sure,if you want to
G- I'm asking if YOU think i should
B- I don't know..I think if you want to cut it,you should cut it
G- But I want to know what YOU think.
B-Okay,then,I think you should cut it
G-Are you just saying that so I leave you alone?
B-No
G- Are you just saying THAT so i leave you alone?
B-NO
G- So,you really think it would look good short?
B- Yes!
B- Cut Your hair!
G- But i like it better long.
B- Then don't cut it!
G- But you just said cut it!
B- I.......
B- I don't want to have opinions anymore...&%$$#@@#:P

:)
Letih jugak yaaa melayan soklan yang bertubi2..
Uuhh..


Al-kisah Pompuan 2 :
:
:
:
:
V

erkk!!
;)


3 comments:

Nur-nba said...

Salam. Kak Kartini sayang, biasalah tu kak.. Kerja memang tak berpenghujung..

Nur ni dah semakin takut bila trial SPM dah semakin dekat.. Susah benar nak timbulkan minat belajar di kalangan anak2 murid. Garang depa tak suka, baik depa pijak kepala.. Mudah-mudahan Allah kurniakan kesabaran yang menebal dalam diri kita demi melayan karenah anak2 murid zaman sekarang..

Take care sis.. :)

Cikli said...

Punca orang tak nak tunjuk bakat dan bagi cadangan kerana inilah....Kita yang kena buat semua... Tp baik untuk kesihatan.

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Moga kitak sentiasa diberkati dan dirahmati Allah SWT...aamiin :)

Rajin kitak owhh, mun semua guru macam kitak dah tentulah sekolah tersebut sik ada masalah dalam menjayakan satu-satu program sekolah..opss puji kitak tok :)

Apa pun, moga Allah permudahkan segalanya...aamin :)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran