CETUSAN MINDA

...U Shut Up!!!!


Pagi masa sarapan...
Berpesanlah makbonda kepada anak  :

Makbonda:
"Bila dalam kelas...buat kerja cikgu....jangan banyak cakap.."

Anak  :
 "Ok....Aisha nak diam je hari ni.."

Makbonda  :
 " Kalau ada yang nak cakap...beritahu Aisha nak buat kerja..
nanti cikgu marah"

Anak  :
 " Okkkkk...Aisha nak cakap kat kawan Aisha"
:
:
:
:
:
:
:
:
V
" YOU  SHUT  UP!!"
" Makan t**i   Badak"


Makbonda:
"Hahhh!"

Berpantun dua kerat lakkk diaaaa...
Makbondanya ni pun tak reti nak berpantun2 ..
Pandai lakkk diaa
huhuhu...

Ini lee rupa budak berpantun 2 kerat
:
:
:
:
V

  ..." Aisha dengar masa sekolah pra-sekolah dulu..Kawan Aisha cakap..."

Aduhaii..
Ingat pulak dia tuuhh!!




16 comments:

Melor said...

boleh tahan. hahahhaha

Abd Razak said...

Assalamualaikum...:)

Buat kamek gelak jak sitok...malu pulak budak tu bila di ambik gambarnya..

Moga kitak sihat hendaknya dengan izin~Nya

mamaijat said...

.....wooiitt!!!!....
buleh tahan gaRang nyer.....

tapi pandai plak tutup muka bila nak di tangkap gambarnya...

ha ha ha..
ginilah karenah anak2 ye...
tulah yang buat kita terkenang mereka bila mereka dah dok jauh nanti.....
**sob..sob..sob....teringat keempat2 yang tersayang yang dah jauuuhhhh....

Cikli said...

pantun budak-budak

gadisBunga said...

eiiii budak niiii...hahaha!!!

Azian Elias said...

hee..heeee....

Tinaz said...
This comment has been removed by the author.
Tinaz said...

My dear friend with salam.. :-)

Wah Aisha.. dah pandai pantun dua kerat, ajak mak bonda tu berpantun setiap hari

Ros said...

Salam Pn Kartini,

he.he.he...malu pulak dia noooo.....

munna said...

hehehe... budak2 skrg mmg cepat je mengikut apa yg dia dengar

sal said...

Tinie my dear..
moga aishah cepat dpt menyesuaikan dengan persekitaran baru..

Zaitun said...

Pandai aisha berpantun, mula 2 kerat nanti 4 kerat pulak.

mamawana said...

hehe... dulu2 pun suka ckp kat kwn2 yg bingit "sadap you..."

MulutPayau said...

akak selalu dgr budak2 di sekolah brpntun macam tu...

ieda said...

ahahahah cute je ..
pandai tuu berpantun 2 kerat ekkeke

Acik Erna said...

Asalam tini..aisya budak pandai..ingatan pun kuat.

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran