CETUSAN MINDA

....Saje Me-'REPORT'


Assalamualaikum...

Alhamdulillah...
Dah masuk seminggu...
Dan tinggal  seminggu lagi ...
makbonda di Tanah Suci 
Tiada khabaran sebenarnya...
Namun didoakan mereka dalam keadaan sihat walafiat &
dipermudahkan mereka dalam mengerjakan ibadah di sana...
InsyaAllah..



Sehubungan itu juga leee...
bermakna 2 minggu laa juga orang sini
Tak dek buat
 LAPORAN  ITU ..ADUAN INI..
LUAHAN ITU..LUAHAN INI...
CERITA  ITU..CERITI INI......!!
ermmm...
:(
 Kalau takkkkkk...
petang2 mesti makbonda kena kacau dengan anak2 yang suka 'bergayut' dengan pelbagai versi ceritanya...menyampai berita2 terkini yang mungkin tak berapa nak sensasi..mengadu masalah itu ini lee..cit cat ini..pok pek itu...bla..bla...bla...
Kadang2...penat lelah dengan aktiviti2 kerja seharian..bila dapat cakap dgn makbonda
terubat juga....releaseeeeee pe!
Uhh!


Pe2...
Tak nak banyak citer...
Tuan blog sedang mengumpul aura & mood sebenarnya
(.........terasa sayuuuuu je di hati.....!uhuhu...)
dalam kesibukan agenda itu ini...yang setakat ini bertubi2 mendatang
Namun InsyaAllah..
Selagi ada kudrat dan dengan izinNya
bisa ditempuhi!
:)

ermm..
dengan lunch segelas air teh + biskut kering munchy's
Harap ada tenaga nak ke padang..untuk latihan sukantara lak!

Menghampiri 4.00 pm...
InsyaAllah berangkat!
Yang pasti...
akan ...

BERPANASAN 
di tengah padang!

Ok..ok..
Smile!

;)


20 comments:

Kakzakie said...

Makbonda khusyuk beribadah di sana. Kita doakan saja.

Cikgu jangan mengelat duduk bawah payung atau berlindung bawah pokok, budak-budak berlatih atas padang - sama-sama kena panas ok tau...:)

Kamsiah said...

salam cikgu tini...
doakan ja ibunda tersayang diberi kesihatan yg baik...urusanya dipermudahkan....
selamat berjemur bersama murid2 ya

mamaijat said...

....sabar ye adinda....
kita doakan agar BONDA tersayang sihat dan dipermudahkan segalanya....

Gitulah kita ni...ibulah emak..ibulah juga teman dan sahabat....

ingatkan kita2 aje..anak dara mamaijat pun gitu....ada aje yang nak di ngomelkan ngn mama....
he he he...kuah dah tumapah ke nasik....

kat sini ujan...seeejjuuukkkkk na!

Melor said...

sini hujan cuaca sejuk ...

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga kitak sihat hendaknya dengan izin Allah Taala serta sentiasa dalam perlindungan~Nya...aamiin

Usah risau dengan bonda kitak, sebagai tetamu Allah di sana, dia dalam penjagaan dan perlindungan~Nya sentiasa. Kitak banyakkan doa untuknya.

P/S : Kamek sik bepa sihat tok pening dari petang tadi, kuliah pun sik dapat pergi tok..

MulutPayau said...

semoga bonda dikurniakan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan....

aduhai dik....berpanas ditengah padang ya....samalah tu.....

sal said...

assalamualaikum adik tinie..

biasalah awal tahun bnyk perkara yg perlu dibereskan..semuanya mahukan perhatian segera...moga dipermudahkan urusan...akak belum turun padang lagi...

ibuintan said...

assalamualaikum Dik Tinie... moga makbonda sihat dan dapat mengerjakan ibadah di sana dgn lancarnya


dah mula berjemur ke?? sabar, akak tak mula lagi

Pn Kartini said...

To my lovely kak zakie..;)
InsyaAllah..mg makbonda sentiasa dlm peliharaanNya jua..

Hehe...mmg berpanas sis..sesekali mjemurkan diri...huhuhu...;)

Pn Kartini said...

To my dear SIS kaamsiah;)

Mudah2 mereka dlm keadaaan sihat & dlm pelihaaraanNya...amin..
Tqqqq...dah habis giliran rumah sukan tini berjemur....saambung next week lak utk sukantaranya...;)

Pn Kartini said...

To my dear mamaijat:)

InsyaAllah..boleh bersabar..:)
Yg ptg makbonda ..abg..kakak..adik di sana sihat..:)

heheh...betul tuu...ada jee yang nak mengadu ekk...:)
ermmm...kat sini panas memanjanggg..tak ujan lagi niihh..

Pn Kartini said...

To my dear Pn Melor:)

Sini panasssssssss....mujur dah lepas hari latihan sukan isnin baru niii...:)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waalaikumusalam kitak:)

Aukk...teringat ceramah ustaz kazim..bila kita dijemputNya ke Tanah Suci..semmgnya kita tetamu Allah..yang pasti kan sentiasa dalam peliharaanNya jua...InsyaAllah:)

p/s: Moga ktk sudah sembuh di sinun yaa...kmk baru ok dari migrain tukk!

Pn Kartini said...

To my dear sis MP:)

Tksh utk doa2 dari akak yaa...:)

Alhamdulillah...selesai sudah latihan ..tunggu minggu depan lakk..sukantaranya...lepas2 tuu...apalah pula agendanya...aduhaii..:)

Pn Kartini said...

To my dear Kak Saal:)

Waalaikumusalm kak Sal:)
MOga akak sihat2 di sana yaa:)

Kdg2..penat juga bila bertubi2 agenda mendatang..kdg2 rasa juga nak restnya...:):):)

Pn Kartini said...

To my dear IbuIntan:)

waalaikumusalam kak:)

Amin...mudah2an doa akak dimakbulkanNya...:)
Tksh yaa kak:)


Memang agenda sebegitu kann...awal2 sibuk dengan sukannya.....lepas2 ni..dengan exam lakk ekkk...:):)

L said...

alahai.. rindunya mak... aser nk balik minggu nih..


jom renung kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/jahil-dunia-jahil-agama.html

Zaitun said...

Insyaallah makbonda disana sihat dan dapat menjalankan ibadah dengan sempurna.

Pn Kartini said...

To Mr L..

Pastinya makbonda lagi2 rindu juga pada anaknya...maka..baliklah yaa..:)

Tq singgah ke sini:)&
tq utk info:)

Pn Kartini said...

To my dear kak Zai:)

Mudah2an...Amin...

tksh yaa kak zaI..
Moga mereka sentiasa dalam peliharaanNya jua..Amin..
:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran