CETUSAN MINDA

...Bawa Diri..



Tengok pada tajuk n3..
cam ala-ala merajuk gitu..
Bukan apa..
bab nak letak tajuk n3 pun...kena baikkk punya!
Tak ke gitu...
(cam tajuk2 n3 dik fida kita....akak suka!.sungguhh!!...)

Ok..
Ke mana  di mana...tak perlulah dinyatakan..
memang dekat yang amat dan pergi pun bukannya lama!
:)
Kiranya....
masa untuk 
membawa diri...
mengalih tumpuan...
menenangkan jiwa...
mengumpul tenaga....

Amboii???!!

Betullah tu apa yang dikata..
Apa taknya....
sebelum emosi berperang ..gelisah mula menerjah
denyutan jantung makin pantas
dek adrenalin yang  bertandang
menghadapi saat ketika dan harinya....
:
:
:
:
:
:
V
30 NOVEMBER 2011
:
:
:
:
:
:
V
Tarikh keramat utk
:
:
:
:
:
:
:

EXAM  BIOLOGI SPM 2011



Uhhhh!!
Peggghhhh!!
Macam leee dia yang nak ambil exam yaaaa....


InsyaAllah...
Moga guru bio ni selamat kembali utk bersama anak2 didik
utk kelas'sentuhan  terakhir'  & pada  hari  exam berkenaan...

:)

Doakan selamat perjalanan....


- Assalamualaikum -









10 comments:

iBu...gUru said...

Tini........... on duty SPM ....1/12/2011.....harap2 x lupa

ibuintan said...

wah... jenjalan lagi... nak ikuttttt


selamat pergi dan selamat kembali.. bercuti dgn tenang ye!

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Moga kitak sihat dan sentiasa dalam rahmat kasihan belas Allah Taala..amin :)

Selamat bercuti dan berihat, moga Allah permudahkan perjalanan kitak sekeluarga, selamat dalam perlindungan~Nya pergi dan kembali..

Take care kitak..:)

Zaitun said...

Selamat berholiday.

gadisBunga said...

subjek faveret saya! :D

Afida Anuar said...

fuhyoo kak, dah siap kunci pintu pagar rapat2 tu.. macam tak nak kasi singgah rumah je..kekeke.. Gurau je.
Semoga Allah selamatkan perjalanan kak tinie sekeluarga, pergi dan kembali... Ameen..

PS: thanks kak, suka tajuk2 entry saya, padahal tajuk2 saya rasanya merapu je..hehe;)

Kunang-Kunang said...

Salam sis tinie.

Nak bawa diri kemana tu. Tak aperlah semoga hepi walau kemana destinasinya.

Kamsiah said...

selamat menenangkan diri dan melapangkan fikiran cikgu...

Pn Kartini said...

To my lovely ibuGUru:)

InsyaAllah Ibu takkan lupa...:)
1/12/2011 paper perdagangan yaa ..:)
:)Selamat menjalankan tugas kita..:)

Acik Erna said...

Assalam tini..selamat bercuti..selamat pergi dan balik..
usah risau tini..anak2 didik tini tentu dah bersedia secukupnya.

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran