CETUSAN MINDA

Animasi Bulan Ramadhan..



Animasi 1 :
Bila Berpuasa..Bangunlah Sahur!









Animasi 2 :
Sentiasa Bertenaga Dengan Bersolat!








Animasi 3 :
  Jangan Berpesta Makanan Pula!













13 comments:

Afida Anuar said...

Assalamualaikum my dear kak tinie...

pilihan di tangan kita... selamat berbuka kak.. Nice la sapa yang buat animasi tu;)

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga kitak terus dikurniakan Allah kesihatan yang baik serta sentiasa dalam rahmat kasih sayang~Nya..:)

Jika kita benar-benar berpuasa sungguh puasa itu akan menyuntik kekuatan kepada keseluruhan wujud insani. Tiada sesuatu pun kecuali kebaikan yang akan masuk ke wujud jasad dan juga hati kita.

P/S : Alhamdulillah dah sampai rumah tapi masih sik sihat tok..

Acik Erna said...

Assalam tini..pandai sape yangbuat animasi ni kan..
alhamdulillah sahur belum pernah ditinggalkan walaupun cuma sekeping biskut dan segelas air.

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Sis Tinie,

Nasihat yang amat relevan dalam keadaan sekarang kan.

Semoga Sis Tinie sekeluarga sihat sentiasa.

DrSam said...

Salam Ramadhan al-mubarak. sangat kreatif. Bila diteliti, ada juga yang boleh diambil iktibar. Tq

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

assalamualaikum Tinie,

slmt berpuasa seisi keluarga, macamana si bongsu, dah boleh brpuasa penuh..?

akak suka sindiran berilmu lalu animasi ni..penuh pengajaran, ringkas tak perlu kata-kata tapi berbisa..

hani@debumelukut said...

Selamat berbuka..berterawikh dan bersahur nanti..dah pertengahan bulan dah kita ni..

Cikli said...

good habits, bad habits tak bertembung

Ann Huda (Ate) said...

Assalamualaikum wr wb.
Salam perkenalan. Ate menyinggah dan follow. Suka N3 ni. Animasi yang bagus. Nak share di fb lah. Thanks a lot.

Mohamad said...

Salam Ramadhan..
Menarik.. semoga kita tidak tersasar kepada perbuatan buruk. Sama-sama kita jadikan Ramadhan kali ini paling berjaya dari Ramadhan yang lalu..

senyumSOYA said...

pilihan masing2 kan.. semoga kita sentiasa tetap dijalan yang baik.. ^^!

mamawana said...

Lovely sharing. Love you...

missgee said...

Kak Tinie,
Animasi ang menarik..
Penuh pengajaran :)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran