CETUSAN MINDA

..Ada Nak Komen?..


Alhamdullilah...
Lam sibuk2 menanda paper trial biology..
Yang sememangnya ada sahaja yang 'menggoncang' perasaan bila mana
jawapan yang diberi pelajar tidak menepati apa yang diajar 'tok guru'nya...
Maka sesekali mengalih perhatian..
menyiapkan tugas yang diberi..apa lagi kalau bukan membuat pamplet!

Dan hasilnya..
Pamplet yang disiapkan tadi..

...muka depannya...Kejap nak letak gambar ketupat..kejap nak letak pelita..
last2..letak tulisan khat raya jeee...
(ermm...perasan atau tidak..gambar masjid tu pernah dijadikan kad raya blog CM 2010)
:)

...di belakang pamplet...

ermmm...


Agak2...
ada nak komen ? 


:)

19 comments:

- jinggo - said...

salam cikgu
jom kembali ke blog jinggo
buat sedikit tranformasi

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Didoakan semoga kitak sentiasa dikurniakan Allah Taala kesihatan dan ketabahan dalam mengerjakan ibadah di hari-hari terakhir Ramadhan ini..amin

Dahsyat ker 'goncang'nya tu..:) Lain yang diajar lain pulak yang dijawab erk! Mahu juga hilang sabar dibuatnya. Bagus juak alihkan agar tidak merasa tertekan sangat.

Kacak kitak polah..:)

Afida Anuar said...

Assalamualaikum my dear kak tinie, perfect kak...perfect, just nice..

masjid tu pun cantik...

Acik Erna said...

assalam tini..tak mau mau komen..dan cantik dah hasil usaha tini tu..

missgee said...

Wah!!!
Dah ada tarikh untuk
sambutan raya kat sekolah..
Hebat!!! Kita belum lagi..
Maybe sibuk nak sambut
dulu kat umah :

ibuintan said...

assalamualaikum tinie...

no komen, dah cantik dah

Cikli said...

kreatif dan berbiologi tinggi

Teacher Basariah said...

cantik!!!!!!!!!

DrSam said...

Assalamualaikum puan. Selepas dijemput ke majlis tu baru saya boleh komen :)

Pn Kartini said...

To Mr Jinggo:)

Salam:)
Moga Ckg Jinggo sihat2 di sana:)

Tksh sudi singgah ke sini ya..:)

Pn Kartini said...

To Mr Abd`Razak:)

Waalaikumusalam:)
MOga ktk sihat2 di sinun &..dan dilimpahi rahmat dan kasihsayangNya jua..:)

Aukkkkkkkkk....kmk tukk mungkin beremosi gilakk bahh bila anak2 murid sik ikut apa yang dah diajar!aduhaii..:)

Thanks yaa kitak:)

Pn Kartini said...

To my dear dik Fida:)

Waalaikumusalam dear:)

ermmmmmm..alhamdullilah..
siap sebahgian tugas akak!:)

Masjid terapung dear!..memang akak suka!:)

Pn Kartini said...

To my dear Kak Erna:)

Salam kak:)

MOga akak sihat2 di sana yaa:)

Alhamdullillah..
akak suka yaa:)
Tksh ya kak..:)

Pn Kartini said...

To my dear dik MissGee:)

Kiranya ni program tradisi..tu yang dah ada tarikhnya tuu..:)
Nak siap awal2...malas nak fikir2:)

Pn Kartini said...

To my dear IbuIntan:)

Assalamualaikum kak:)
MOga line tennet tak ada dah masalahnya..:):)

Anyway....thanks yaa kak:)

Pn Kartini said...

To Mr CikLi:):)

ermm...komen yang buat org sini tergelak!...berbiologi tinggi yaa:):)

Pn Kartini said...

To my lovely Teacher Basariah:)

Thanksssssssssss:):):)Muaah!

Pn Kartini said...

To Dr Sam:)

Aduhaiii:)...ingatkan Dr Sam sibuk..tuuu yang tak terjemput tuuu..:):):)
...pe2..thanks yaa:)

Unknown said...

macam mana nie?? tiba2 sy x percyakan agama, otak saya tidak boleh berhenti berfikir tentang kejadian dunia. saya sering tertanya kenapa? kenapa? kenapa? saya dah sakit otak ng otak saya nie!!!!! hidup terseksa. tolonglah saya!!! saya dah x sgup ng sume nie

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran