CETUSAN MINDA

..Projek !..

Untuk pertanyaan kakCikS
tentang awasi students SPM?
Jawapannya : 
Tidak ,my dear sis
:)
Menanda kertas SPM?
Jawapannya :
Pun tidak ..hehehe
:)

Namun ada  projeknya time2 cuti ni...
Satu darinya  :
(....tetiba aura bermotivasi datang pagi tadi...maka inilah hasilnya..!..)

..ehem!!Yang penting...mesti ada ROSE!!anggun gituu...:p

SEJENAK BERMOTIVASI???
ermmm..cam pakar kaunselor /pakar motivasi lakk...
Tidak salah kan sesekali guru biologi bermotivasi...berkarya...:p
uhh!!

:
:
:
:
PROJEK  UNTUK  2011
:
:
:
V
Sejenak Bermotivasi :

Januari/2011


Februari/2011

Mac/2011

April/2011

Bulan Mei-November????
ops!
In Progress!!....
:)


Sekian..
Laporan Cuti-Cutian...
:p

16 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum...:):)

Moga kitak sekeluarga sentiasa sihat dan dalam rahmat kasih sayang~Nya..

Bagus juak kitak sudah bersedia awal untuk program tahun depan, masa cuti diisikan dengan kerja-kerja sekolah. Sekurang-kurangnya bila sudah mula bersekolah nanti siklah banyak gilak kerja harus dibereskan.

Tahniah kitak!..:):)

kakcik said...

Salam Tinie sayang...

semoga apa juga projek yang Tinie jalankan, akan berakhir dengan kejayaan yang cemerlang. Teruskan usaha yang baik itu, dik. :)

Kamsiah said...

SALAM
begitu besar jasa cikgu2..utk sebuah kesempurnaan para pelajarnya...

imanshah said...

semoga berjaya hendaknya

tajnur said...

Assalamualaikum
Byk benar projek kitak owhh! Jgn susahkan dirik kitak empun, kelak migrain. Dlm dunia tuk, byk perkara Allah SWT memberi jalan yg mudah. Sik byk malik (pantang larang) kecuali apa yg jelas diharamkan. Jgn pikir2 nok susah2 sampey bermacam2 syarat2. Asas dlm pedagogi kita tuk, mun ada minat, adalah pengajaran dan pembelajaran. Apa yg penting, belajar mencapai ketekunan. Nak tekun perlu diasah bertahun2 dan berusaha menghadapi kesusahan dgn sabar. InsyaAllah, semuanya akan berjaya. Wallahulam

Zaitun said...

Teruskan usaha semoga beroleh kejayaan.

Afida Anuar said...

Salam my dear kak tinie...

wah jadi motivator nampaknya kak..hehe... projek terbaikkk, kalau la dapat baca semua senarai dari Jan ke Dec 2011..bisa dikongsikah di sini?;)

Yatie said...

Salam Perkenalan..tumpang gembira dngn cikgu yg penuh semangat dan bermotivasi tinggi...teruskan usaha...

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waalaikummussalam..:)

Moga kitak sihat2 di sinun:)

Actually projek tukk datang tetiba bahh aura nak buatnya..tercetus di minda...Alhamdulillah..now dah siap utk keluaran Ogos:)Kiranya ada juak manfaat utk mana2 pelajar yang mahukan ilmunya..:):)

Tq kitak:)

Pn Kartini said...

To my lovely KakCikS:)

Salam sis..:)

Moga akak sentiasa dilindungiNya dan happy selalu..:)

Tksh sis...kiranya satu dorongan gakk utk tinie teruskan apa yang patut nihh..:):)Thanks yaa sis..
Mudah2an apa yang baik itu mendatangkan manfaat utk anak2 bangsa..:)Tq sis

Pn Kartini said...

To my lovely Sis Kamsiah:)

Salam:)

Biasa2 saje..
sudah tanggungjawab..membimbing anak2 didik disamping memotivasikan mereka..:)

pe2 tq:)

Pn Kartini said...

To Mr ImanShah..:)

Salam :)

Mudah2an..begitulah pengharapan guru..memberi yang terbaik utk anak didik..:)

Pn Kartini said...

To Mr Tajnur:)

Salam kitak:)

Sik adalah menyusahkan..mun sesuatu kerja datang dari minat dan kehendak diri sendiri semmgnya tdk menyusahkan..sebaliknya memberi satu kepuasan..Yang penting..ada memberi input biarpun mungkin tidak semua antara pelajar yang berkehendak akan input ilmu...namun yang berbaki itu sudah memadai...:)

Pn Kartini said...

To My dear Kak Zai..:)

Salam sis..:)

MOga akak sihat2 di sana:)
InsyaAllah...semoga ada kejayaannya..:)
Thanks sis

Pn Kartini said...

To my lovely dik fida:)

Salam dear:)

hehehe..sesekali guru bio berangan jadi motivator...aduhaii...mmg tak dek bakat arr..huhuuh..:)
ermm...InsyaAllah..bila dah siap selebihnya k tinie tjk kat sini lagi ehh...:) tungguuuuuu..:)

Pn Kartini said...

To my dear Pn Yatie:)

Salam..:)

Tidaklah seberapa...sekadar rasa terpanggil utk buat apa yang difikirkan ada kebaikan utk anak2 ddik...kiranya menghangatkan lagi iklim penyungguhan belajar pelajar...:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran