CETUSAN MINDA

..Perasan Atau Pun Tidak.....!

Selama ni memang tak pernah ambil tahu dan tak pernah tahu!
Tapi bila terima email dari kakak...
Rasa perlu untuk dikongsi bersama..terutama bagi teman yang masih belum tahu

Tentang Apa??

ermm..
Cuba Lihat  :


Nampak Apa Yang Ku Nampak??


Moga Kita terselamat & dilindungiNya dari Kesesatan....

12 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:):)

MOga kitak sihat hendaknya bersama keluarga tercinta di sinun...:)

Hendaknya kita umat Islam jangan terpedaya dengan dakyah mereka walaupun caranya begitu halus..

Thanks kitak..:):)

ibuintan said...

assalamualaikum Tinie,

pandainya mereka menyebarkan dakyah secara halus dan tersembunyi..

berwaspadalah kita..

ummu said...

assalamualaikum kak tini
mashaAllah
macam2 cara diorang ni kan..
kadang2 tak perasan bende2 cenggini
anyway,thanks for sharing
info sgt berguna

kak Erna said...

salam tini..terima kasih banyak2..akak dah nampak..
berbagai cara dilakukan..
terima kasih lagi sekalai tini..kerana berkongsi apa yang tini tahu..

Afida Anuar said...

Assalamualaikum my dear kak tinie...

macam-macam jarum halus yang nak dicucuk puak2 kafir ni...kena hati2 dengan jenama ni..

hazeleyed lady said...

...memang licik...

yang jauh di sana said...

lawatan balas yg cukup menarik...thanks for the info...dasat depa no...sapa nak qobek bekas cekelat...selalu lepas makan buang saja bekas dia...

Zaitun said...

Salam Tinie

Kak Zai dah nampak apa yang Tinie nampak,terima kasih kongsi info.

sal said...

my dear tinie
semalam pun kak sal terbaca tentang agenda mreka dlm blog org lain..halus perancangan..kadng2 terasa menakutkan..tnks for sharing..

Kunang-Kunang said...

Salam Sis Tinie,

Mereka ni memperguna pelbagai cara. Teruk betul. Terima kasih berkongsi info.

Sha said...

salam:)

timakasih info yg diberi....

....licik betul dorg nie. berhati-hatilah kita sbgai umat islam.

Idalara said...

Assalamulaikum dear tinie..
mujur rasanya sis jarang sgt beli benda ni..

itulah agenda mereka...

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran