CETUSAN MINDA

...Moga Dekat Selalu....

.......Antara Perasan ataupun Tidak....
Tapi bagi Tuan Punya Tanah blog..
Memang PERASAN!

Tetiba je Hilang Kata-Kata Untuk Dititip...
Terdiam seribu bahasa....Terbiar Sepi! 


Moga Teman2 Tiada Yang Berjauhan Hati....
(...banyak hutang komen tertangguh nihhh..!)
Sememangnya......
diri mencari ruang & masa...
(Mungkin jua semangat...!)
Andai ada tikanya...............
pasti disambut kata2....
:)
Untuk saat ini............
Maaf ya!


Terdiam membisu........
uhhh!
:(


**......n3 sebelum ke latihan Rentas Desa lak....


11 comments:

kak Erna said...

salam tini..dah lama perasan..2,3 hari ni tersa kehilangan..rindu..tapi..faham sangat kesibukan seorang guru..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
ruang utk mengisi data pelajar termasuk melengkapkan buku daftar pelajar dan data kokurikulum pun masih tak lengkap sepenuhnya! apatah lagi dgn sibuk sukan dan koko pada sewbelah ptg menyebabkan ruang itu semakin jauh...

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:):)

MOga kitak sihat hendaknya di sinun, serta sentiasa dalam rahmat perlindungan~Nya...

Gago kitak masa tok owhhh..:)

Take ur time....moga Allah permudahkan segala urusan kitak..amin

:):)

Ayu said...

Assalamualaikum puan...

its ok,..hutang komen jer pun...
yg penting puan sihat bahagia disamping keluarga tersyang..

Wassalam..

ibuintan said...

salam Tinie,

kesibukkan dengan yang hakiki, itu juga yang dirasai ramai teman maya sealiran kita..

takpe ada masa dan ruang nanti tu, kita bertegur sapa semula

Afida Anuar said...

Assalamualaikum my dear kak tinie...
biasa la tu kak, awal2 persekolahan. bAnyak benda tak settle.. insyaAllah, selagi hayat dan masa ada di depan laptop ni, takkan pernah lupakan blog cetusan minda ni;)

Zaitun said...

Rindu juga sebab tak menyapa tapi kak Zai faham.

ieda said...

rinduu kat akak jugak .. :)

tajnur said...

Innalillahi wainna ilahirajiuun.
Takziah diatas kembalinya ayah Cikgu Kartini ke rahmatullah. Semoga Allah SWT mencucuri rahmat keatasnya. Bersabarlah, setiap yg hidup pasti akan menemuinya.

sal said...

my dear tinie..

rindu gak bca entry..
tpi faham..
kejarkan keja..
yg penting dulu diutamakan..
yg xbrpa mendesak dikemudiankan..
kak sal pun begitu jugak..

mamawana said...

Salam Tinie

Pekabar?

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran