CETUSAN MINDA

..Dalam Sejarah....


Al-kisah ceritanya...


Satu Hari Di Hari Raya 
hari tu..
:
:
:
V
Raya ke-3....demam lak dia...
Tapi Alhamdulillah,
Esoknya makin sembuh!
Sakan leh main dengan sepupu2nya...
:)

TAPI

:
:
:
:
V
Satu Hari Selepas itu...
Sehinggalah semalam
Ada orang tu lakk yang beraya dengan...
:
:
:
:
V
Sesekali beraya dengan ubat!
:)

mAka
Tahun ini dalam sejarah..
:
:
:
V
Memandang biskut2 yang sememangnya menjadi feveret pun
Hanya sebelah mata!
Selera pun tiada...
( ada lak orang cakap...untunglahh....dapat jugak control makan...erkkk!!..)

&

Raya tahun ini dalam sejarah juga...
Disebabkan kesihatan yang tidak mengizinkan juga
:
:
:
V
Baju raya pun tak sempat nak pakai...!!!
Ni..nak sangkut masuk lam almari dahhhh..
:p


Sekian..
Al-kisah Raya Tahun ini Dalam Sejarah...
:)


:)






10 comments:

Acik Erna said...

assalam tini..semoga cepat sembuh ye..
dah sihat nanti boleh makan kuih raya yang jadi kegemaran tu dan masa nak pi sekolah nanti..pakai baju raya tu..

mamaijat said...

...salam aidil fitri tinie....
alohai kesiannya...2 beranak ni
..passing baton nampak...
...huh!!!mamaijat plak nampak gayanya kena tempah pakaian baru...
huhuhu....semakin ketat.....
semua terasa sedap aje kat tekak...
....anyway dah terasa rindu kat BONDA!Seminggu beraya sakan bersama..puashati dapat merawat Bonda...semuga Bonda semakin pulih....amin.

MulutPayau said...

Assalamualaikum dear....

Alahai siannya...semoga cepat sembuh ya....

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Moga Allah limpahkan kurniaNya agar kitak sihat semula dapat menjalankan tugas dengan sempurna dan sentiasa dalam rahmat kasih sayang~Nya..aamiin

Begitulah kita hanya boleh merancang, segalanya ditentukan Allah. Sik apa kitak, baju baru tu boleh pakai lepas tok dan hari raya korban kelak..:)

Get well soon...:)

Teacher Basariah said...

selamat hari raya kak, maaf zahir dan batin..semoga cepat sembuh yer..

Nur-nba said...

Alahai siannya akak.. Rajin2 makan ubat tau.. Semoga akak cepat sembuh. Salam Aidilfitri.. maaf zahir dan batin.

Cikli said...

Ujian Tuhan.

Pn Kartini said...

To All my lovely friends

Achik Erna,mamaijat,Sis MP,Mr Abd Razak,Dik TB,Dik NUr,Mr CikLi
:)

Assalamualaikum:)
Selamat Hari Raya buat semua..
terima kasih utk kata2..Alhamdulillah..berkat doa kalian..diberiNya kesembuhan..:)
Moga diharapkan sahabat semua
dianugerahkan kesihatan yang baik berpanjangan dan sentiasa dilindungiNya ..Amin..

:)
Tq

Ibuhani said...

Hrp sudah sembuh ye.......sorry lmbt baca blog dia. Smoga semuanya dh sihat. Slmt hr raya. Maaf zahir n batin.

Pn Kartini said...

Assalamualaikum my lovely ibuhani:)
Tak pe kak..
Alhamdulillah...dah sembuh...
Cuma kena beringat2 bila makan..dan memang sgt2 jaga waktu makan..:)

Selamat hari raya kak..
Moga akak sekeluarga sentiasa dilindungiNYa dan dirahmatiNya selalu..Amin..

:)

tq kak..:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran