CETUSAN MINDA

..Boleh Tahan!..


Sahur PALING Berselera..!
:
:
:
V
1
..makan nasi!
:
:
:
:
V
2

Tolong habiskan telur dadar!

:
:
:
:
V
3

Roti booomm lakk!
:
:
:
V
4

Masa Untuk Minum......Ho ..Ho..  Holicks !!

:
:
:
:
:
V
5

..di akhiri air kosong!...


ermm..
Memang susah nak tengok anak makbonda ni berselera makan
Suka makbonda tengok! 
(..tu yang sakan makbonda snap gambar sahur tadi tuu...)
Boleh tahan juga ya...!

:)






10 comments:

Acik Erna said...

Alhamdulillah anakanada berselera makan.kalau kita makin akhir ramadhan ..makin kurang selera nak makan..

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Moga kitak terus dianugerahkan Allah kesihatan yang berpanjangan...aamiin :)

Alhamdulillah Aisha mauk makan, siklah letih gilak di siang harinya. Kamek sitok makan oat dengan beberapa biji tamar jak..

Harap kitak dah sihat...:)

Pn Kartini said...

To my dear Kak Erna:)

SAlam kak:)
Moga akak sihat2 di sana hendaknya:)
Alhamdulillah..suka bila tgk anak2 makan kan..puas jee hati makbonda yang menghidangnya..:):)

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waalaikumusalam ktk:)
Moga ktk diberikan kesihatan yang baik dan dilindungiNya selalu:)

Menjak puasa tuk lah yang nampak beria Aisha makan..makboda just ambil herbalife diblend dgn oat+ kurma jee masa sahur:)

Nur-nba said...

Wah berselera Aisha makan.. Kak, akak makan herbalife dah lama ke? Berkesan tak??

Cikli said...

Berselera di waktu bersahur satu anugerah

mamaijat said...

..Alhamdulillah,berselera betul anakanda....
mamaijat juga yang terkulat2...

Pn Kartini said...

To my dear dik Nur:)

Alhamdulillah dear..akak dah berherbalife since 2010...seblm tu dah amal melliea organik..tp lama2 muak tukar ke herbalife..:)
Kalau kita disiplin rasanya mmg berkesan dear..akak ambil utk sahur je sekarang..alhamdulillah..blend dgn soya+oat+kurma (kdg2 apple)..kenyang !!!;)

Pn Kartini said...

To Mr CikLi:)

Betul tu..alhamdulillah sgt..:)susah juga kan tgk org berselera mkn..sahur tadi pun berselera juga si Aisha tuu...syukur!

Pn Kartini said...

To my dear mamaijat:)

Moga mamaijat dah sembuh dari sakit perut dan sihat betenaga ari ni..
:):)
Aduhai ma...awat leh terkulat2 tuu..pe2..jangan lupa sahur tauu..beri tenaga utk kita!

Selamat berhujung minggu:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran