CETUSAN MINDA

..Membawa Diri..Beralih Arah..



Assalamualaikum..

Blog CM 
 sunyi sepi !

Alasan
(..mmg asyik 'bersawang' je blog CM ni..)
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V
Membawa diri....Beralih Arah..




Memang lama juga tak buat 'kerja' ni
Membawa diri..
Apatah lagi..
Setelah sekian lama
tak merasa menjadi penumpang..
:
:
:
:
:
:
:
:
V
Bas disediakan oleh pihak berkenaan.
ermm..Kelakar juga..bila teman berbisik...
"Nampak dari luar bas ni lawa je..
Tengok dalam...uishhh!"

Tapi tak pe..
Alhamdulillah..sekurang2nya ia tak 
rosak di tengah jalan!
:)


Membawa diri 
Bukannya merajuk
Cuma menggalas amanah yang diberi
Sesuai dengan
"Saya Yang Menurut Perintah"
 :)

 Membawa diri
Untuk Menimba sedikit ilmu
:
:
:
:
:
V

Nampak tu...punyalah semangat..
banyak lagi kerusi kosong!
:)
Gambar mata tertonjol tu..
(tq utk blog cikguheery..!banyak memberi idea)
Our presentation !KBAT dalam pengajaran biologi
Yang best ..masa sessi  pembentangan menjadikan 
dewan gamat sekali!Aduhai...
 Siap mendapat pujian dari fasi
kononnya KBAT aras tinggi gituu!!
Alhamdulillah..
;)



Bila kursus
Memang takkan lari dari 
sesuatu yang 'menakutkan'
:
:
:
:
:
:
V
Makan!
Tapi Alhamdulillah..
makanan yang disediakan sedap
Pemandangan dari dewan makan pun menarik!
:)
Suka sangat!
:
:
:
V




 Kiranya kursus kali ini
memang sentiasa ceria di hati semua peserta
Maklumlah..
Sesekali berkumpul dengan guru2 bio
gempak juga dibuatnya
Tahniah dan terima kasih
kepada 
pihak penganjur !




 :):)




4 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum..:)

Ermm...Kebiasaannya bila berkursus terikat dengan makanan yang sedap. Mun sik jaga mahu naik berat badan..:)

Acik Erna said...

kat mana la Tini berkursus tu..
sesekali kursus memang seronok kan Tini.

Kakzakie said...

Alhamdulillah... demi meningkatkan prestasi murid cikgu-cikgi kenalah hadiri kursus macam ini. Tinggalkan kelas sehari/dua..

Pemandangan pun mendamaikan sungguh.

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waalaikumusalam

Aukkkkk...mun sik jaga selera..pastinya bertambah berat bahh..:)

To my dear Achik Erna

Memang seronok achik..kena pula kursus yang kita minat:)
Sesekali berjumpa teman2 guru..gamat dewan dibuatnya..
Tini kursus di Megaview Kuantan ;)


To my lovely Kak Zaki
:)
Alhamdulillah..
Pengisian ilmu yang berguna dan boleh dimanfaat kpd anak2 didik
:)
Melihat pemandangan pun mendamaikan hati..syukur!
:)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran