CETUSAN MINDA

Hadiah Yang Mencipta SEJARAH..




Sempena Hari Guru
Biasalah pelajar akan  memberi hadiah itu ini 
kepada guru-gurunya sebagai tanda penghargaan
dan terima kasih mereka kepada para guru
Tak ketinggalan orang sini juga
:)

Untuk tahun ini
Memang mencipta SEJARAH!
KENAPA dan MENGAPA
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:
:
V


 PISTOL AIR!!!!!
HAdiah yang Mencipta sejarah sepanjang bertugas sebagai guru!
KAu Ada??
hikhik..



Yang memberi ni pelajar lelaki
Agaknya  mungkin sebab dia pernah dengar
Satu ketika
Gurunya ni duk mengajar lam kelas
(Masa tu 2 waktu terakhir..lebih kurang jam 12.40 hingga 2.00 pm)
Memang time tu waktu kritikal  pada pelajar
Bila nampak je ada yang bermaya kuyu...
MAta mengantuk...
pernah juga cikgunya ni cakap
Kalauuuuulah ada pistol air
Nak jeee cikgu tembak budak tuu...
(..kata-kata  mengacah je ni....saje nak bagi dia orang tersedar dari ngantuk!)

Dan hari ni
Naahhh engkauuu!!
Dapat hadiah PISTOL AIR!
(Lepas2 ni kena praktis menembak  lakkkk..bior kena target!!hikhik...)

 Memang kelakar juge...
Anyway Tq to my dear haikal!
Memang hadiah awak paling 'cute'
:)



Hadiah feveret juga...LOVE KEYCHAIN!
Comel jee...utk kunci kete cikgu!
Tq Syaza!


Dan....
Yang Mengharukan
:
:
:
:
:
:
:
:
V
Memang tak pernah dalam hayat jadi guru ni
Dapat
:
:
:
:
:
:
:
V



  SEBIJI KEK!!!!!!
KAler kek pun memang feveret cikgunya!!
Bila diberi sekotak kek ni
2-3 kali jugak tanya
Beri ke Cikgu ke???

Sebenarnya
Kek ni pemberian dari 3 adik beradik yang pernah diajar
- Rabiatul SPM 2005
Dan sekarang dah bergelar sebagai  DOKTOR
Alhamdulillah...
-Adiknya Zulfahmi SPM 2012... baru selesai matriks
dan 
Zul Arief...SPM 2014
:):)

Tq to all of you!
Memang terharu
:)




Untuk anak2 didik yang lain
Tksh juga utk cenderahati yang diberi
:)
Love you guys!




5 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum..:)

Geli hati baca cerita kitak tok. Pastok setiap kali mengajar pastikan pistol tu jangan lupa di bawa bersama ketika mengajar..hihi

Sedap nampaknya kek tu..:)

Nor Salmi said...

Geli hati baca entri ni..
Haikal cukup prihatin akan cikgunya

ANIM said...

pistol air? hihi..kalau saya pun suka!!
tang beri makanan tu paling best. kek pernah terima tapi yang paling tak lupa bila terima pulut kuning dan rendang daging..hihi

Teacher Basariah said...

salam kak.

comelnya pistol air tu. Selamat hari guru kak!Semoga terus menjadi guru yang berdedikasi.

Kakcik Nur said...

Alhamdulillah. :)

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran