CETUSAN MINDA

..Bayar Hutang 'TAG'..



Assalamualaikum..
Tanpa disedari...rupanya kena taggeddd!!!
( rasanya dah lama tak main tag menge-tag nihh..hihi..)
 Tahu kena tagged ni pun bila dapat msg dari adik TB dalam ruangan komen:
"kak, akak kena tag tau..joinla ye..love u kak!"
(love you tooooo..:) )

Jadi untuk tidak menghampakan ..
di sini tuan blog cuba menjawab mana2 soalan
biarpun mungkin ada jawapan yang tidak menepati soalan
hikhik...
Namun..sekurang2nya..
tuan blog sedaya upaya cuba menjawabnya ya..
:):) 
:
:
:
:
:
:
V

11 soklan yang ditanya oleh dik TB kita  :
:
:
:
V


1.      Apa khabar?

Alhamdulillah..baik ..syukur padaNya ..aaminn



2.      Asal mana?

Dekat2 jee..dalam Malaysia je..

hehe..



3. Dah kahwin?
 Alhamdulillah...Sudah



4. Kerja apa ek?

Guru



5. Pernah buat reunion sekolah x?

Ada..tapi tak pernah join..seganlah..hikhik..



6. Eh, sekolah mana ek dulu?

Sekolah biasa-biasa je...



7. Dulu cita-cita nak jadi apa?

er..er...malulah nak cakap..
Tapi Alhamdulillah..
jadi guru Bio adalah yang terbaik
buat akak!
;)


8. Macamana leh kerja macam sekarang ni ek?

Ketetapan Allah..utk menggalas t/jwg sbg guru

dan penyambung kerjaya arwah ayahanda
:)



9. Kerja kat mana tu?

Sekolah lah...
hehehe



10. Bos garang tak?

Alhamdulillah..baikkkkkkkkkkk sangat



11. Suka tak kerja situ? Klu x suka, nak kerja apa ek?


Suka...

Kalau tak suka...akak bersara awal jek lah..
:)



 Okay...
Alhamdulillah...
terbayarlah sudah hutang 'tag' dari adik TB..
Maaf yaa..andai ada mana2 jawapan yang kurang memuaskan
(confirm...tak dapat markah penuh nihh..)
:)





3 comments:

Kakcik Nur said...

Hehehe... kakcik baca sambil senyum2... :)

Abd Razak said...

Assalamualaikum..:)

Moga kitak sihat..

Penyambung warisan kitak..

Moga Allah kasih..

Teacher Basariah said...

Terima kasih akak..cute benor jawapannya..hihi

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran