CETUSAN MINDA

..Teristimewa!..




Kepada Semua Bekas Anak didik :

Ilyani -2011,Syafiqah-2011 ,Thahirah-2009,Tg Liyana-2010,
Mahirah-2012,Habibah-2012,CheKu-2011,Fatihah-2004,Ismadurra-2011,Ati-2012,Fikri2012,Ana-2012,Izzati-2012,Haniza-2012,
Zakiyyah-2010,Rizal-2011,Hafiz-2011,Mira-2011,Ayu-2009,
Azman-1995,Ramdan2012,Nabila-2011,Syahmi-2006,
Nuraini-2011,Syafiq-2005,NIkIzzat-2010,Arif-2012,Zahirah-2006

Terimakasih atas ingatan kalian kepada cikgu..
Saban tahun setiap kali sambutan Hari GUru 
kalian masih tidak lupa untuk memberi ucapan & kata-kata!
Terima kasih!
Love  U All..
:)


Buat anak-anak didik yang 
bermurah hati memberi cenderahati..
Terima kasih yaa!
:
:
V

..antara koleksi hadiah Hari Guru 2013!
Nampaknya dpt lagi koleksi whiteboard marker!....siap bagi Refillnya lagi!

Memang setiapkali menjelang hari guru
Kata-kata niii leee cikgu ni akan berpesan :


" Nanti tak payah laa yaa bazir duit beli cawan ke...

frame gambar ke..atau pe2lah hadiah.....

Kalau nak bagi jugak....

beri cikgu whiteboard marker je...

senang cikgu nak ngajar ."
:)



-Tupperware kaler pink dari K JU..Thanks!!!;)
-Tupperware Purple dari anak murid -Aqiff
(Cam tahu2 jee..kaler feveret ckg!)
- Koleksi Whiteboard marker!
-Mujur ada assistant bukak hadiah..:)


&

Yang paling istimewa
:
:
:
V

 Terjemahan Al-Quran &
SEKOTAK WHITEBOARD MARKER!!!!!!

 Hadiah dari my ex-student ..
:
:
V
Result SPM 2012 ari tu....Biologinya dapat A-!
:)
 Tq my dear Ramdan...!
Hadiah SE-KOTAK whiteboard marker tuuu..memang diluar jangkaan!
Anyway...
moga Ramdan terus berusaha dgn gigih di IPT nanti 
dan success selalu..Amin..
:):)




Sememangnya 
bukan emas permata yang cikgu impikan
Memadai dengan ingatan serta  kejayaan yang kalian ciptakan..
Semoga Allah sentiasa melindungi & peliharakanlah mereka
agar terus berada dalam lingkungan keredhaanNya  & 
permudahkanlah perjalanan mereka dalam mengharungi liku-liku kehidupan
dan jadilah mereka anak-anak yang berjaya & berguna kepada
Agama,Bangsa Dan Negara!

Amin..






5 comments:

Teena Tna said...

harapnya belum terlambat utk ucapkan Selamat Hari Guru,bestnye dpt byk hadiah

Nur-nba said...

Banyak sungguh hadiah dari anak murid akak.. Selamat Hari Guru kak..

Abd Razak said...

Assalamualaikum.. :)

Seronok kitak dapat banyak hadiah tapi lebih seronok lagi melihat kejayaan anak didik kitak cemerlang dalam pelajaran mereka tak gitu!

:):)

Teacher Basariah said...

Meriahnya dengan hadiah!!Guru penyayang ni..hehe(^_^)

cikguNae said...

SELAMAT HARI GURU .... :)
Semoga kita terus ikhlas dan bersemangat...

sibuk dengan folio akaun pelajar...dan kurang berblog

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran