CETUSAN MINDA

...The Lord of the Rings...




Loooooooorr...

Punyalah susah nak masuk 
benang kat lubang jarum !..
Uhhh!!...


p/s :
n3 lawak jap...pembuka tirai 2012

SMILE!!


 :)



17 comments:

Afida Anuar said...

Yeayy..jadi orang first komen entry first akak di tahun 2012!!..

ada gollum..takotttt..heheh

PS: Nak jahit apa tu kak?;)

Abd Razak said...

Assalamualaikum kitak..:)

Moga Allah kurniakan kitak kebaikan yang banyak dan kesihatan yang memuaskan sepanjang tahun tok..amin :)

TerLebih fokus sampai tak nampak lubang jarum tu atau sememangnya jarum tu amat kecil..:)

Jahit baju patung barbie Aisha ker!..:)

Nur-nba said...

Wah takutnya tengok gambar kat atas tu

Acik Erna said...

Assala tinie..walaupun tini kata lawak..akak tetap takut tengok gambar ni..
comel biskut senyum tinie tu..

Pn Kartini said...

To my dear dik fida:)

Yesszaaa....suka suka ..fida org pertama utk n3 akak 2012!!;)Nak hadiah pe ekk...hehe:)

takott yee...ingat cute!:p

p/s:Gollum nak jahit baju dia kutt..asyik tak pakai baju jee!!sian lak:p

ieda said...

akak nie kannnn
bikin saya serammm je
tgk wajah2 tuuuuuuuuu

Pn Kartini said...

To Mr Abd Razak:)

Waalaikumusalam kitak

Moga ktk dianugerahkan kesihatan yang baik dan dilindungiNya selalu..Amin..:)

Terlalu fokus ..atau susah dek matanya rabun kutt...huhu

Aura buat baju barbie Aisha tertangguh dek kesibukan nak ke sekolah ..aduhaii..

Pn Kartini said...

To dik Nur:)

heheh...takut yaa..:)
Namanya Gollum..watak dalam citer Lord of the rings dear..:)

Pn Kartini said...

To my dear kak Erna:)

Salam kak:)

Akak pun takut yaa...
Mungkin sebab tini dah tgk watak tu dlm citer LOTR..(antara citer feveret tini!)..
Tak pe sis...at least akak suka tgk biskut senyum tu kann..:)

Pn Kartini said...

To my dear dik ieda:)

huhuhuhhuu....saja nak sakat ieda malam2 niii....huhuhuh...:)
Jangan terbawak2 lam mimpi pulaa...:)

etuza said...

Asalam, datang bersapa menghubung persaudaraan sesama Muslil Muslimah..Selamat tahun baru 2012

Zaitun said...

Salam Tinie...Comelnya biskut.Gambar kat atas tu menakutkan.

Selamat menyambut tahun baru.

Kakzakie said...

Kena guna kanta pembesar cikgu kalau tak nampak lubang jarum, kakak pun kadang malas bercerminmata hingga benang kena gigit berkali-kali (tak guna gunting lagi dah) hahaha...

Pn Kartini said...

tO cKG eTUZA:)

Salam:)
Tksh luangkan masa ke petak komen CM..moga ukhwah tetap terjalin..
Selamat Tahun Baru 2012..MOga menjanjikan sesuatu yang terbaik utk kita semua...InsyaAllah
:)

Pn Kartini said...

To my lovely kak Zai:)

Yummy!!time2 lapar sedap juga yaa ngappp biskut tuuu..heheh
Opss!akak takut juga yaa..:)
hehe

Pn Kartini said...

To my lovely Kak Zakie:)

heheh...kitakan kak..asyik nak cepat jee..tak main gunting2..lambat nak mencarinya..senang2 main gigit jekk yaa..:)

Selamat Tahun Baru 2012 sis..:)
Moga akak sekeluarga sentiasa dilindungiNya
..AMIN:)

LadyBird said...

ingtkn buat apa la td... :) meh sini nk tlg mskkn benang..

LISTEN TO QURAN

Listen to Quran